Miten kielisuudelma tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Aloittelija...
  • Ensimmäinen viesti
Kuulehan
Niin kauan kuin sinusta tuntuu, että joku asia on ällöä, etoo tai on shaibaa (kirjoitinkohan oikein siis skeidaa) niin et ole kypsä eikä sinun pidä kiirehtiä asian kanssa. Ikäisenäsi koetaan jotenkin ällönä sekin, että omat vanhemmat harrastavat seksiä. Miks ihmeessä kun niillä on jo lapsii? Eli kielisuudelmat ei oikein istu vielä sinunikäisesi suuhun ja kamalinta on kokeilla asiaa ja sitten pettyä. Saattaa jopa käydä niin, ettei pidä suutelemisesta lainkaan. Kun hormonit alkavat riittävästi hyrrätä ja se oikea, ihana, söde osuu kohdalle niin nää suutelujutukin tulee ihan vahingossa opittua. Sit se sekstaustouhu on ihan jepaa.
 
opettajaKO
Miten kielisuudelma tehdään? Neuvokaa osaamatonta... Kosketellaanko toisen kieltä ensin omalla kielellä varovasti ja sitten syvemmälle? Entä jatketaanko huulten liikuttelua kielarin aikana kuitenkin vai pidetäänkö huulet vain yhdessä ja liikutetaan kieltä?

ei se oo mitenkää vaikeeta :) oon ite kokeillu jo 11v. mut sanon nyt vaa et ei siin oo mikää kiire päästä tekeen kielareita jos on nuori,vaikka ite oonki 12 v. :) Ja ei kannata missään nimes ruveta kuolaamaan liikaa tai oikee TUNKEE sitä kieltä sinne sen pojan suuhu muute se varmaa sit totee ' ömm tää oli varmaa sit tässä >' et ei kannata :)
 
Viimeksi muokattu:
opettajaKO
- pidä kieli pehmeenä
- älä kuolaa
- ÄLÄ nuole huulia, koska meikit menee ja pidemmän päälle huulet rohtuu ja se on muutenkin ällöttävää
- älä tunge kieltä syvälle, sitä harrastaa vain teinit
- muista antaa myös hengittää

ja KYLLÄ, kielisuudelman todellakin voi tehdä myös väärin.

ainoo ongelma siin hengittämises on se et jos on kuolannu liikaa nii kuuluu sellane sönkkö ääni ;DD (kokemuksia ) DD:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miten kielisuudelma tehdään? Neuvokaa osaamatonta... Kosketellaanko toisen kieltä ensin omalla kielellä varovasti ja sitten syvemmälle? Entä jatketaanko huulten liikuttelua kielarin aikana kuitenkin vai pidetäänkö huulet vain yhdessä ja liikutetaan kieltä?

kun tyttöystäväni eka kertaa työnsi kielensä suuhuni, sain kovan erektion ja kohta laukesin, tyttö ihmetteli, miksi mulla housut kastui, no sitten kyllä naitiinkin, että jos haluatte miehen, antakaa kielari, kohta saatte muutakin
 
Viimeksi muokattu:
stmrftkydg
evooooo :DDDDDDDDDDDDDDD lol lol lol lol XDDFDDDDDDD ja ikää oli ???? :'''''DDDDDDDDD siis mää oon jääkaappi ja panen paljaalla dna:n puhelin myymälöissä ja saan kieltä niiiiiiiin paljo ku paulikki vaa antaa. sit muka ostan puhelimen ja oon viaton. sit yhtäkkiä ollaaki jo meillä sängyssä ja koiratki saa. ihanaaaa <33333
 
joo kokematon
Itse olen 23v poika ja vähän ujo ja kokematon. Tuli sitten pariviikkoa sitten baarissa ystävän kaverin kanssa jota en tuntenut oltua vähän enemmänkin juttuun ja ekat pussailut ja kielarit tehtyä elämäni aikana. Pakko sanoa että tilanne tuli niin nopeasti vastaan ettei sitä kerennyt ajatella. Tiedä sitten menikö oppikirjojen mukaan, mutta turhaan paineita jo tuosta tilanteesta tuli etukäteen mietittyä.
 
kakkaaja
mä kakkasin viime yönä kun näin unta mun mihen kuolevan! mutta mun miespä ei tiennyt sitä ja alko seksii ja sitten huomas että pippelinsä oli kakassa YÖK tosi ällöä!ja yritti
 
henggnarii
Ite oon yrittäny 2 kertaa, mut ekalla kerralla aloin yökkimään ( vitun noloa ) ja toisel kerral mua pelotti iha sikan ja sit se kerkes vaa nuolasta mua ku vedin mun kielen jo pois? vittu auttakaa mua oon iha outo mua pelottaa ain :S nimim. 16v
 
tyttö 15-v
Kyllä, sen todellakin voi tehdä väärin. Entinen poikaystäväni työnsi heti ensimmäisenä kielen suuhun ja avasi suutakin vähän liikaa. Ja se oli ensimmäinen kokemukseni minkäänlaisesta pussailusta. Kyllä siitä traumat jäi. Enkä vieläkään tiedä miten se pitäisi tehdä eikä mistään löydy tarpeeksi tarkkoja ohjeita. huoh...

Haluisin koittaa uudestaan yhden ihanan kanssa, mutta en pysty katsomaan silmiin tai muutenkaan rentoutua kun tulee hiljaista. Poika saa väärän käsityksen minusta käyttäytymiseni takia enkä ole päässyt antamaan pusua. Ja onko suuteleminen ja kielari kaksi eri asiaa? En halua kielaria vaan pusutella pojan kanssa. :3
 
Tälviisiin
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 15-v;11282779:
Kyllä, sen todellakin voi tehdä väärin. Entinen poikaystäväni työnsi heti ensimmäisenä kielen suuhun ja avasi suutakin vähän liikaa. Ja se oli ensimmäinen kokemukseni minkäänlaisesta pussailusta. Kyllä siitä traumat jäi. Enkä vieläkään tiedä miten se pitäisi tehdä eikä mistään löydy tarpeeksi tarkkoja ohjeita. huoh...

Haluisin koittaa uudestaan yhden ihanan kanssa, mutta en pysty katsomaan silmiin tai muutenkaan rentoutua kun tulee hiljaista. Poika saa väärän käsityksen minusta käyttäytymiseni takia enkä ole päässyt antamaan pusua. Ja onko suuteleminen ja kielari kaksi eri asiaa? En halua kielaria vaan pusutella pojan kanssa. :3
Suuteleminen on sitä kun huulet koskettavat toinen toisiaan ja kun siirrytään astetta intiimimmälle tasolle voidaan kielellä aistia toisen huulia, kieltä ja suuta. Asia on aivan sama kun jos laitat etusormen toisen nenälle ja haluat aistia näkemättä miltä nenä näyttää nyt kaikki tapahtuu vain kielen välityksellä. Kieltä voi hellästi kuljettaa toisen huulilla ja vikitellä partneria kieleilemään kanssaan. Älä työnnä väkisin kieltä toisen suuhun vaan suukottele mielummin kunnes toinenkin on halukas kielileikkeihin. Ensin pusut sitten suukot josta suudelmat ja sitten kielarit jos tuntuu siltä.
 
blääh
eli ite oon -00 ja poikaystävä -99.... Kumpikaan ei kskaan tehny kielarii mut suurin osa kavereist on...Kyl me varmaan muuen oltais mut mua pelottaa et se sanoo et oon tosi huono... Ollaan juteltu siitä ja se sano ettei oo mitään hätää... Sisks koska tärkeintä on se aitous... <3
 

Yhteistyössä