Miten kielisuudelma tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Aloittelija...
  • Ensimmäinen viesti
Mia-7
Mitä jos kielari tarkoittaa seksin aloittamista?? Poikaystäväni teki kielria kanssani ja samalla hän rupesi koskettelemaan minua... Onko se merkki siitä että hän aloittaa tekemään seksiä kanssani? Olen avuton. Kun sanoitte ettei kielari liity seksualiseen juttuun, mutta mitä jos poikaystäväni on erimieltä?! Minä en ainakaan ole valmis seksiin... Sen takia siinä tilaisuudessa työnsin hänet pois ja sen jälkeen hän jätti minut, tarkoittaako se sitten että hän olisi vain hyväksikäyttänyt minua? Anteeksi kun oli näin monta kysymystä... Tarvitsen apua!! Olisin iloinen jos joku kertoisi minulle!
 
Onnistuva mies.
Mitä jos kielari tarkoittaa seksin aloittamista?? Poikaystäväni teki kielria kanssani ja samalla hän rupesi koskettelemaan minua... Onko se merkki siitä että hän aloittaa tekemään seksiä kanssani? Olen avuton. Kun sanoitte ettei kielari liity seksualiseen juttuun, mutta mitä jos poikaystäväni on erimieltä?! Minä en ainakaan ole valmis seksiin... Sen takia siinä tilaisuudessa työnsin hänet pois ja sen jälkeen hän jätti minut, tarkoittaako se sitten että hän olisi vain hyväksikäyttänyt minua? Anteeksi kun oli näin monta kysymystä... Tarvitsen apua!! Olisin iloinen jos joku kertoisi minulle!
Kyllä suukottelukin on jo osa seksuaalisuutta.
Kielisuudelma on seuraavavaihe, ja voi jatkua hyväilyin aina yhdyntäänasti.
Mutta rajan voi vetää kukin mihinasti haluaa edetä.
Huonoa käytöstä pojalta, koska ei hyväksynyt teidän estelyä.
Tuolloin hänen olisi pitänyt ymmärtää jättää yhteinen hetkenne suutelutasolle.

Aluksi suukottelut ja kädestäpitämiset pitäisi riittää.

Vaistomaisesti pojat yrittää pimppiä koskettaa, mutta silloin pitää pojan ymmärtää lopettaa, jos tyttö ei siitä tykkää.
Kyllä sen kosketuksenaika tulee aikanaan.
Poikien pitäisi pystyä odottamaan jonkinaikaa.

Läheisyyttä ja hellyyttä kannattaa vaalia.
Puhukaa keskenänne mitä seksuaalisuudeta odotatte, ja milloin olette siihen valmis.
Toista ymmärtävä keskustelu luo ihania tunteita.
 
Viimeksi muokattu:
ihg
kyllä se tapahtuu ihan luonnostaan. antaa mennä vaan :) yksinkertaisuudessaan kieli toisen suuhun, siitä se lähtee :D

Totta puhut, nuoleminen tapahtuu aivan luonnollisesti, ja sitä on turha jännittää! Se lähtee samalla tavalla kuin suutelu ja sitten toinen tarjotaa kieltänsä ja sit se vaan lähtee menemään!! Ekalla kerralla minuakin jännitti, mutta yksikssä bileissä nuolin yhden pojan kans lähes puoli tuntia!! Sen jälkeen olet aivan taivaassa ja haluat vain lisää, oi tulee kauhea olo kun ajattelee koko asiaa ;( mutta onneksi näen pojan jo ensi viikolla ♥ taidan olla ihastunut... ps ensimmäinen kerta on ehkä pelottavin..mutta kyllä se lähtee siitä sujumaan ja muista harjoittelu tekee mestarin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Jonnajea
Mä oon vasta 11vuotias ja täytän pian 12. Mä menen viettämään 12 vuotias synttäreitä kauppa keskukseen! Ja ollaa sovittu poikaystävän kanssa että tehdää kielari : enkä tiedä miten se tehdään , koska en ole koskaan ennen pussannut ketään poikaa:( minua on nyt jännittänny kokoviikko ja olenn lukenut kaikki kommentit missä puhutaan kielisuudelmasta!
Ja olen luullut että niissä on jotainnhyviä ohjeita , muttu eipä ollut nyt vain jännittäää paljon enemmän ! Apua! Mitä jos teen jotain väärin ja mokaan kokojutun.
 
Onnistuva mies.
Mä oon vasta 11vuotias ja täytän pian 12. Mä menen viettämään 12 vuotias synttäreitä kauppa keskukseen! Ja ollaa sovittu poikaystävän kanssa että tehdää kielari : enkä tiedä miten se tehdään , koska en ole koskaan ennen pussannut ketään poikaa:( minua on nyt jännittänny kokoviikko ja olenn lukenut kaikki kommentit missä puhutaan kielisuudelmasta!
Ja olen luullut että niissä on jotainnhyviä ohjeita , muttu eipä ollut nyt vain jännittäää paljon enemmän ! Apua! Mitä jos teen jotain väärin ja mokaan kokojutun.
Ainakin siitä tulee hyvä ja ikimuistoinenmoka.
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisesti aistimalla
Mä oon vasta 11vuotias ja täytän pian 12. Mä menen viettämään 12 vuotias synttäreitä kauppa keskukseen! Ja ollaa sovittu poikaystävän kanssa että tehdää kielari : enkä tiedä miten se tehdään , koska en ole koskaan ennen pussannut ketään poikaa:( minua on nyt jännittänny kokoviikko ja olenn lukenut kaikki kommentit missä puhutaan kielisuudelmasta!
Ja olen luullut että niissä on jotainnhyviä ohjeita , muttu eipä ollut nyt vain jännittäää paljon enemmän ! Apua! Mitä jos teen jotain väärin ja mokaan kokojutun.
Kaikki perustuu uteliaisuuteen. Paina huulesi kevyesti pojan huulille ja aisti, ei rajusti haukkomalla tai painamalla suuta toisen suuta vasten. Pidä huulet hampaidesi päällä suukottaessasi koska muuten hampaanne kolisevat yhteen ja se tuntuu epämiellyttävältä. Rentoudu ja tunne pojan huulet omiasi vasten. Työnnä kielenkärki varovasti pojan huulien sisäpuolelle ja tunnustele miltä tuntuu. Poika tulee sinua vastaan samoin sitten kielet etsivät toisiaan ja loppu hoituu ihan itsestään. Muistan oman ensisuudelmani ja se oli kyllä valitettavasti aikas kamala koska poika haukkoi suutani ja tuntui kun hän olisi yrittänyt ikenillä purra huuliani. Harjoitus tekee mestarin.
 
Viimeksi muokattu:
tunkki
Kaikki perustuu uteliaisuuteen. Paina huulesi kevyesti pojan huulille ja aisti, ei rajusti haukkomalla tai painamalla suuta toisen suuta vasten. Pidä huulet hampaidesi päällä suukottaessasi koska muuten hampaanne kolisevat yhteen ja se tuntuu epämiellyttävältä. Rentoudu ja tunne pojan huulet omiasi vasten. Työnnä kielenkärki varovasti pojan huulien sisäpuolelle ja tunnustele miltä tuntuu. Poika tulee sinua vastaan samoin sitten kielet etsivät toisiaan ja loppu hoituu ihan itsestään. Muistan oman ensisuudelmani ja se oli kyllä valitettavasti aikas kamala koska poika haukkoi suutani ja tuntui kun hän olisi yrittänyt ikenillä purra huuliani. Harjoitus tekee mestarin.

Voi helvetti, sä neuvot nyt 11 -vuotiasta lasta.
 
Viimeksi muokattu:
******
eikö se ole ällöttävää ? taino nyt mä haluun kokeilee suutelemista mut olen vasta 11 vuotias .

Oon 12v haluaisisin kokeilla kielari mut jännittää en oo ikinä ees kokeillu:(jotkut sanoo et kyl se tapahtuu iha luonostaa mut en usko. Mite muka se hylkää sen yrityksen mistä sen huomaa. En tiiä. Ja jos se vastaa siihe niin millo sen huomaa et nyt lopeta:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Oon 12v haluaisisin kokeilla kielari mut jännittää en oo ikinä ees kokeillu:(jotkut sanoo et kyl se tapahtuu iha luonostaa mut en usko. Mite muka se hylkää sen yrityksen mistä sen huomaa. En tiiä. Ja jos se vastaa siihe niin millo sen huomaa et nyt lopeta:eek:
Luonnollinen lopetus on puraisu kielestä.
Ei kuitenkaan liian voimaperäisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Kielari on ihanaa
Koin elämäni ensimmäiset kielarit poikaystäväni kanssa ja se oli aivan upeata (kuten joku totesi suunnilleen: olet taivaassa). Meillä se meni itsestään ilman ongelmia vaikka itse en ole kokenut sitä ennen. Poikaystäväni alkoi suutelemaan minua spontaanisti (ennen olimme hyväilleet ja tavallisesti suudelleet) takaapäin kääntäen pääni häneen ja menin heti mukaan. Sitten pian hän työnsi kielensä suuni ja vastasin siihen ja imeskelimme pitkään ja kiihotus kasvoi. Samaan aikaan poikaystäväni alkoi hyväillä minua ja pidimme välillä taukoa kielareista ja hän imi kaulaani sekä korvaani ja vei kielen sinne. Pidin kaikesta. Hän tiesi vaistomaisesti mistä tykkään vaikka näin kiihkeää meillä ei ennen tätä ole ollut. Kuten täällä jo joku sanoi että kielareissa alkaa haluamaan lisää ja niin kävi meillekin kundini kanssa. Lisäksi olen samaa mieltä että luonto kyllä hoitaa loput jos itse on kokematon. Minua myös auttoi poikaystäväni aktiivisuus mutta silti kaikki meni luonnostaan minun kohdallani.
 

Yhteistyössä