Miten koristelen tuon kakun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli harrastan täytekakkujen tekoa ja olen tehnyt melko monimutkaisiakin koristeita jne mutta nyt veljeni pyysi 2v tytölleen synttärikakkuun päälle "jotain karkkeja vaan". Olen ihan pihalla, että miten koristelen kakun. Tein sellaisen avatun kirjan mallisen kakun ja ajattelin siihen sitten kermalla pursottaa tytön nimen ja iän. Mutta mitä muuta koristetta? Tietysti pursotan sivuihin ne "kirjan sivut" jne mutta mitäs karkkeja minä siihen lykkään ja minne? :)

Tee kirjasta vaikka prinsessa- aiheinen tai sillä aiheella mikä on lapselle mieluinen. Prinsessan kruunun, käsilaukkuun, vaatteisiin yms ympäristöön voit "upottaa" niitä karkkeja..

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;24394496:
Tee kirjasta vaikka prinsessa- aiheinen tai sillä aiheella mikä on lapselle mieluinen. Prinsessan kruunun, käsilaukkuun, vaatteisiin yms ympäristöön voit "upottaa" niitä karkkeja..

No toi olis mutta en minä sitä prinsessaa siihen saa, kun marsipaani/sokerimassa oli pannassa.

Mut sä voit pursottaa kermasta tai suklaasta ohuena nauhana (tee esimerkiksi leivinpaperista pursotuspussi johon leikkaat vain pienen reiän) ääriviivat ja erimuotoisia/värisiä karkkeja käyttäen tehdä siitä jonku aiheisen. Alla voi silti olla ihan perus tasainen kermapinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;24394543:
Mut sä voit pursottaa kermasta tai suklaasta ohuena nauhana (tee esimerkiksi leivinpaperista pursotuspussi johon leikkaat vain pienen reiän) ääriviivat ja erimuotoisia/värisiä karkkeja käyttäen tehdä siitä jonku aiheisen. Alla voi silti olla ihan perus tasainen kermapinta.

No mulla on tollanen tosi pieni pyöreä pursotusterä kyllä millä saa pursotettua, mutta... noh.. katsotaan mihin aamulla päädyn. :)

Yhteistyössä