Miten kustutaan perhe jolla eri sukunimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Eli jos isä ja äiti on vaikka Kaisa Koivunen ja mies Niilo Virtanen+ lapset Annika ja Kalle Virtasia?
Muille olen laittanut Perhe Möttönen, mutta nyt kun on enemmän sukunimiä niin mikä on tapana laittaa?

Itse laittaisiin kutsukuoreen "Kaisa Koivunen perh." tai "Niilo Virtanen perh." riippuen siitä kumman kautta perheen tunnet. Esim, jos siis Kaisa olisi sinun ystäväsi alunperin ja sitä kautta olisit tutustunut myös Niiloon, niin sitten "Kaisa Koivunen perh.".

Jeps, ja sitte meikäläinen, joka on Koivunen-Möttönen tuotan päänvaivaa joka vuosi jollekin YHÄ. =)

Mitä laittaa joulukorttiin?
Kun muu perhe on Möttösiä... ;)

Mulle ymmärrettävintä on toi Liisa Koivunen-Möttönen perheineen, mutta EI, siellä lukee Liisa Koivusta, Liisa Möttöstä tai jopa Kari Möttönen perheineen, MUN KAVERILTA.
Mitä se mun MIESTÄ kortittaa? ;)

Mä olen laittanut niin että se sukulainen tai kaveri on nimeltä ja sitten perään "+perhe tai perheineen"..
eli esim. Jos tuo Kaisa olisi sun sisko niin laittaisit Kaisa Koivunen perheineen, jos taas tuo Niilo on sun kaveri niin laittasit Niilo Virtanen perheineen.

Ite olen tykänny kun on tullut Perhe Virtanen-Möttönen tyyliin

Mä olen kutsunut näin, vaikka kaverini oli se "yksöisniminen" ja vaimonsa "kaksoisniminen", niin silti olen laittanut yhdistelmänimen, sen perusteella kumpia on enemmän, ts. se pariskunna nimi ensin jonkanimisiä lapsetkin on, ja se "vähemmistönimi" jälkeen, esim. Perhe Hietala-Pajula. Ja näin olen laittanut myös jos kyse on ollut avoparista.

Yhteistyössä