Miten laittaa kännykästä kuvat koneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Meidän ehtiväinen taapero räpläsi kameramme ilmeisesti rikki, tai siis hänen käsittelynsä jälkeen se ei ole enää toiminut joten nyt oon ottanut kuvia kännykällä, mut miten ihmeessä saan ne koneelle. S-postiin lähettäminen ei onnistunut... Hö, mä oon sitten käsi näissä asioissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Onko sulla piuhaa jolla saat yhdistettyä koneen ja puhelimen?
Bluetoothia koneessa?
Muistikortilla kuvat ja muistikortin lukija?

Apua, en mä tiedä :o
Kyllä mies joskus jostain piuhasta puhui eli sellainen mahdollisesti meidän kotoa jostakin löytyis ja Bluetoothistaki oon kuullut puhuttavan... Voi ei, mulla on näköjään vielä paljon oppimista :ashamed:

En tiedä kännykkäsi mallia enkä koneesi tasoa, mutta jos asennat koneellesi PC Suiten (jos siellä ei sitä jo ole) ja yhdistät kännykän piuhalla koneeseen, niin ainakin minun koneeni tunnistaa sen ja alkaa kysellä automaattisesti, että mitä tehdään ja siitä on sitten helppo vain klikkailla, että kuvat koneelle kiitos...

T: Nimim. Nokialla töissä

Alkuperäinen kirjoittaja Helppoa kun sen osaa ja/tai on hyvät vehkeet:
En tiedä kännykkäsi mallia enkä koneesi tasoa, mutta jos asennat koneellesi PC Suiten (jos siellä ei sitä jo ole) ja yhdistät kännykän piuhalla koneeseen, niin ainakin minun koneeni tunnistaa sen ja alkaa kysellä automaattisesti, että mitä tehdään ja siitä on sitten helppo vain klikkailla, että kuvat koneelle kiitos...

T: Nimim. Nokialla töissä

Joo, meillä pitäis jossain sellainen piuha olla mutta en tiedä missä. Enkä tiedä onko koneessa PC Suitea. Puhelin on tollainen Nokia N72.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Meidän ehtiväinen taapero räpläsi kameramme ilmeisesti rikki, tai siis hänen käsittelynsä jälkeen se ei ole enää toiminut joten nyt oon ottanut kuvia kännykällä, mut miten ihmeessä saan ne koneelle. S-postiin lähettäminen ei onnistunut... Hö, mä oon sitten käsi näissä asioissa :ashamed:

Katso sähköpostisi ettei ole mennyt roskapostiksi, mulla kävi näin!

Yhteistyössä