Miten lämmitätte kananugetit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostan sillon tällöin kiireessä niitä juustoisia kananugetteja ja usein lämmitän ne myös kiireen takia mikrossa. Tänään huomasin ettei niissä mainita mikrolämmitystä lainkaan... vain paistinpannulla tai uunissa. Eipä siitä kai haittaa ole vaikka ne mikrossa vaan lämmittää? Muksut on ahneuksiinsa vetäneet niitä kyllä ihan kylmiltäänkin..

En missään, jätän suojakaasuun kaupan hyllylle. En tiedä, voiko niitä edes kutsua KANAnuggeteiksi. No, ehkä niissä on hieman myös kanan luita ja nahkaa täytemassan seassa...

[QUOTE="Anne";25862248]Vain uunissa. Paketissa taitaa lukeakin että ei ilman kypsennystä tms.[/QUOTE]

No ei mun mielestä lue, että ei ilman kypsennystä. Sen sijaan lukee kyllä, että ne on kypsiä jo valmiiksi. Voiko niistä sit saada jotain?

Parempia ne on joo jos heittää pannulle, mutta mun piti tänään vaan jotain nielaista ennen jumppa hätäisesti niin vaihtoehtoja oli tasan se että olen syömättä tai lämmitän mikrossa. :)

[QUOTE="alkup";25862325]No ei mun mielestä lue, että ei ilman kypsennystä. Sen sijaan lukee kyllä, että ne on kypsiä jo valmiiksi. Voiko niistä sit saada jotain?

Parempia ne on joo jos heittää pannulle, mutta mun piti tänään vaan jotain nielaista ennen jumppa hätäisesti niin vaihtoehtoja oli tasan se että olen syömättä tai lämmitän mikrossa. :)[/QUOTE]

Ei varmaan kaikissa luekaan, meillä syödään vain Solängenin kananugetteja, kun ne on valmistettu rintafileestä. Ovat pakasteita.

Teen niitä itse. En ole koskaan ostanut kaupasta nugetteja. Voisin joskus ostaa ja kokeilla jotain täyslihanugettaja.

Ostan naturel broilerinfileitä, pilkon ne sopiviksi, kierittelen kananmunassa ja lopuksi kierittelen TUC-keksimuruissa. Sitten paistan. Tulee hyviä noin.

En missään, jätän suojakaasuun kaupan hyllylle. En tiedä, voiko niitä edes kutsua KANAnuggeteiksi. No, ehkä niissä on hieman myös kanan luita ja nahkaa täytemassan seassa...

Onneksi niitäkin on erilaisia. Sellaisia joita ei ole pakattu suojakaasuun ja joissa on yli puolet kanaa, enkä tarkoita pelkkiä luita ja nahkoja, vaan rintafilettä, eikä täytemassasta tietoakaan.

Yhteistyössä