Miten lämmöt "käyttäytyy" tuulimunaraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Vähän hullu otsikko,en parempaakaan keksinyt.
Mä oon raskaana viikolla 7+1,ja oon tosi huolissani,kun ei ole pahoinvointia eikä mitään.Edellisissä raskauksissa se on alkanut rv.6.Vähän on ollut niinsanottuja repäisykipuja tähän asti,ja rinnat on olleet välillä arat.Ehkä kuitenkin selkein oire on,että lämmöt on edelleen 0,5 astetta koholla.Mä pelkään,että kyseessä on tuulimuna,tai jos alkion kehitys on loppunut jossain vaiheessa..Mutta te keillä on ollut jompikumpi näistä,ja jotka tidätte ruumiinlämpönne,oliko lämpö teillä koholla?Mä kun yritän nyt elätellä toiveita,että jos noissa tapauksissa lämpökin olisi kuulunut laskea,ja mulla kun ei ole,niin että raskaus olisi sittenkin normaali.
Ensi viikolla luultavasti pääsen alkuraskauden ultraan,jolloin asia toivottavasti selviää.

Ei kerro tuulimunaraskaudesta mitään suuntaan eikä toiseen mikään noista asioista..:)

(itseasiassa et voisi päätellä tuulimunaraskautta mistään oman kehosi "käyttäytymisistä".. Miksi? Koska tuulimunaraskaudessa kehosi ei olisi tajunnut, että lasta ei ole. Kehosi vain jatkaisi menemään "normaalissa raskaustilassa" kaikkine oireineen tai oireettomuuksineen..)

Ei kerro tuulimunaraskaudesta mitään suuntaan eikä toiseen mikään noista asioista..:)

(itseasiassa et voisi päätellä tuulimunaraskautta mistään oman kehosi "käyttäytymisistä".. Miksi? Koska tuulimunaraskaudessa kehosi ei olisi tajunnut, että lasta ei ole. Kehosi vain jatkaisi menemään "normaalissa raskaustilassa" kaikkine oireineen tai oireettomuuksineen..)

Tämä epätietoisuus vaan on kamalaa.. No,täytyy nyt vaan vielä toivoa parasta.Ap

Yhteistyössä