V
vierailija
Vieras
Eli olen oikeastaan melkein ainoa lapseton ystäväpiirissäni ja minulla on vähän ollut ongelmana se miten ihmeessä minun pitäisi osallistua keskusteluun silloin kun se kääntyy lapsiin.
Ja koska niin monella kaverilla on lapsia, niin niistähän puhutaan usein.
Sain taannoin yhdeltä kaverilta haukut siitä miten en saisi lapsettomana "neuvoa" ketään lapsien kasvatuskysymyksissä.
Eikä kuulemma ole ainoa joka ajattelee niin
Ja ei, en oikeasti neuvo ketään.
Yleensäkin olen osallistunut varovasti näihin keskusteluihin, mutta esimerkkinä voin kertoa vaikka että taannoin tämä minut haukkunut kaverini haukkui lapsensa päiväkodin toimintaa yhdessä asiassa.
Tällöin kysyin onko hän ollut päiväkotiin yhteydessä ja mitä sieltä sanottiin.
Toisaalta ottaen huomioon että kaveripiirissä näitä perheellisiä ihmisiä on paljon ja lapsista saatetaan keskustella hyvinkin pitkään niin tuntuisi aika oudolta jos istuisin silloin vain aivan hiljaa.
Huoh, en enää oikeasti tiedä että mitähän hittoa minulta odotetaan
Ja koska niin monella kaverilla on lapsia, niin niistähän puhutaan usein.
Sain taannoin yhdeltä kaverilta haukut siitä miten en saisi lapsettomana "neuvoa" ketään lapsien kasvatuskysymyksissä.
Eikä kuulemma ole ainoa joka ajattelee niin
Ja ei, en oikeasti neuvo ketään.
Yleensäkin olen osallistunut varovasti näihin keskusteluihin, mutta esimerkkinä voin kertoa vaikka että taannoin tämä minut haukkunut kaverini haukkui lapsensa päiväkodin toimintaa yhdessä asiassa.
Tällöin kysyin onko hän ollut päiväkotiin yhteydessä ja mitä sieltä sanottiin.
Toisaalta ottaen huomioon että kaveripiirissä näitä perheellisiä ihmisiä on paljon ja lapsista saatetaan keskustella hyvinkin pitkään niin tuntuisi aika oudolta jos istuisin silloin vain aivan hiljaa.
Huoh, en enää oikeasti tiedä että mitähän hittoa minulta odotetaan