Olen vuosien varrella ostanut lävistyskoruja monista eri paikoista, yleensä lävistys/tatuointiliikkeestä. Olen kuvitellut, että joka paikassa myydään koruja jotka ovat mm. nikkelitestattuja. Noh, tein mokan ja ostin huulikoruun kuulan kauppakeskuksen korukaupasta - jossa myyjänä oli kyllä hyvin lävistetty henkilö. Koru oli sellainen kullanvärinen, jossa kirkas kivi. Muutaman kerran sitä kokeilin ja lävistyksen ympärille tuli ihottumaa ja jotain märkiviä rakkuloita. Hävisivät heti kun otin korun pois. Myös väri lähti kuulasta noina kokeilukertoina irti eli nyt se on sellanen haalistuneen hopean värinen.
Mulla on siinä nyt jostain toisaalta aikoinaan ostettu kullanvärinen kuula, joka ollut ihan ok. Mitähän sekundaa noitten myymät korut ovat!? Ajattelin kyllä käydä paikan päälläkin kysymässä asiaa, että kannattaako heiltä ostaa yhtään mitään jatkossa ja ottaa korun mukaan, että hyvin kesti käyttöä ja allergisoiminenkin vielä kaupan päälle..
Kokemukset kiinnostaisi :wave:
Mulla on siinä nyt jostain toisaalta aikoinaan ostettu kullanvärinen kuula, joka ollut ihan ok. Mitähän sekundaa noitten myymät korut ovat!? Ajattelin kyllä käydä paikan päälläkin kysymässä asiaa, että kannattaako heiltä ostaa yhtään mitään jatkossa ja ottaa korun mukaan, että hyvin kesti käyttöä ja allergisoiminenkin vielä kaupan päälle..
Kokemukset kiinnostaisi :wave: