Hae Anna.fi-sivustolta

miten lihoa melko nopeasti?

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä painoindeksi 15, 22.06.2008.

1. miia Vierailija

tarvitsisin apua siihen että minulla on kovin laihat jalat. Olen yrittänyt kaikkia treeni vinkkejä mutta en vain lihoa. painan kuitenkin saman verran melkein kuin muutkin ystäväni mutta en vai saa jalkoihinilisää massaa/lihasta että niistä tulisi paksummat. onko kellään mitään vinkkiä?

2. Miten lihois Vierailija

Moikka! Olen 169cm pitkä ja painan noin 46kg haluaisin lihota nopeasti. Olisiko teillä vinkkejä minulle tuntuu että ihan masentuisi kun kiloja ei vaan tule vaikka söisi kokonaisen jääkaapin :(

3. Lihotus Vierailija

Syö kello 18.00 jälkeen.

4. HuHU Vierailija

Hei on se nyt kumma kun tartee ruveta muita arvostelemaan oon ite 15v 172 52 kiloo vaateet löydän ihan miesten osastolta,

5. jalat... Vierailija

mulla on ihan sama ongelma! Lantiolta ylöspäin olen ihan normaalimitoissa, mutta tuntuu että jalat oelisivat jääneet jälkeen muusta kehityksestä. Syön todella paljon kaikenlaista ruokaa. Urheilua en harrasta paljoa, mutta hyötyliikuntaaa kertyy. Haluaisin saada jaloista ja takapuolesta paksummat mutta silti muodokkaat. Ja mielellään nopeasti!

6. pulleaksi Vierailija

Niin että! Haluaisin saada lihaa luitteni ympärille. Tietääkö kukaan että tulenko pulleaksi, öljyllä,rasvalla tai muulla tuollaisella normaalilla aineella? ]

7. Riinuska 17vee Vierailija

Oon siis Riina 17 ja oon vaan syntyny laihaks ja vaikka oon yrittäny syödä paljon ja terveellisesti, niin sen voin kyllä sanoo et helppoo se ei ole lihota..ookoo kaikki sanoo mulle et en oo koskaan nähny noin pitkällä tytöllä(175cm)noin ohuita jalkoja.
    Ja mua nykyään ärsyttää olla epänormaali.. En siis ennen välittäny ku toiset sano oman mielipiteensä mut nyt kyll alkaa ottaa pikkuhiljaa päähän!! Annan kaikille neuvon että eläkää omaa elämää ja älkää siis tuomitko erin kokoisia/näköisiä ihmisiä.

8. s_r Vierailija

hei,,olen 33 v naine 3 lasta ja en tupakoi eikä mitään muutakaan paheita ole.haluaisn lihota olen anoreetikonen näköinen niikuin oisi nälässä ja kokenu jotai traumaattista.syön melko hyvin syön jopa silloikin kun ei ole nälkä.suklaata menee sipsejä kaikkia rasvaista niin ei yhtään kyllä mitään ylimäärästä.mikä on vikana auttakaa kuka oisisi neuvoa miten lihoan.t. sr

9. oiskohan Vierailija

kilpirauhasen liikatoiminta. Silloin laihtuu ei liho. Lääkäriin. Proteiineja syö.

10. J-P Vierailija

11. J-P Vierailija

12. J-P Vierailija

13. J-P Vierailija

14. tikku1155 Vierailija

Oon ite 14 vuotias ja noin 162cm ja 50kg. Mulla on todella kapeat jalat ja reisiin jää todella iso rako. Syön todella hyvin ja silleen, mutta en liho. En vaan mistään..

15. 13nyt Vierailija

hei viime vuonna keväällä terveyden hoitaja sainoi minulle että pitäs vähän kattoo mitä suuhunsa pistää kun painoin 63keväällä mutta minä en välittänyt kesälomallani söin paljon aamupalaksi 1mikropitsa 1pieni cokakola 1valkonen leipä voilla meetvurstilla ja juustolla muroja ja kaakaota tässä oli normaali aamupalani ja välipalaksi söin mcdonaldsilta 4kpl 1€ juustoja pirtelön ja ranskalaiset sitten kun tulin kotiin söin taasen 3mikropitsaa 1litra play maitokaakauta pieni Kokakola ilta palaksi kävin sitten grillillä syömässä 2hampurilaista ja limun olin silloin 13 ja kesälomani jälkeen painoin 83.8kg

16. Auttakaa Vierailija

Mun jalat ei liho mitenkää vaik syön joka viikko jotai hesesafkaa ja pitsaa ja kaikkee mis on proteinii mit en vaa lihoo alkaa ärsyttää ku kaikki kaverit näyttää normaalilt ja mä en!!!

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri