E
"epäonnistunut"
Vieras
Elikkäs meillä on se tilanne, että olen joutunut alusta asti pumppaamaan kaiken maidon ja syöttämään vauvalle pullosta. Vauva on nyt kuukauden ikäinen ja olen jo luopunut ajatuksesta että imetys onnituisi. Tarkoitus oli kuitenkin jatkaa pumppailua niin pitkään kuin mahdollista. Mutta nyt maidon tulo on alkanut hiipumaan. Vielä noin viikko sitten sitä tuli yhdellä pumppauksella noin 150 - 200 ml. Nyt juuri ja juuri 40 ml. Olen nyt maidon tulon vähennyttyä pumpannut kahden tunnin välein päivällä ja illalla pumppaan juuri ennen nukkumaan menoa, yöllä pumppaan kerran ja aamulla taas heti kun vauva on syötetty.
Olen siis jo joutunut antamaan korviketta pikkuiselle, koska maito ei millään riitä. Vauva on selvästi saanut mahavaivoja korvikkeesta ja tahtoisinkin siitä eroon, mutta saako tuota maidon tuloa millään lisättyä vai hiipuuko se nyt lopullisesti?
Olen siis jo joutunut antamaan korviketta pikkuiselle, koska maito ei millään riitä. Vauva on selvästi saanut mahavaivoja korvikkeesta ja tahtoisinkin siitä eroon, mutta saako tuota maidon tuloa millään lisättyä vai hiipuuko se nyt lopullisesti?