Miten lisätä raskauden mahiksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivinen selvästi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivinen selvästi

Vieras
Eli sama ikivanha kysymys MITEN TULLA RASKAAKSI?

Se ilmeinen keino on käytössä. Ja aika monta kikkaakin kokeiltu. Ja menkat alko taas!

Olen kokeillut näitä: punaviini, greippimehu, gelee royal kapselit, multivitat, kahvin vähenpäminen kuppi/päivä.

Tässä kierrossa mietin, että pitäisikö aloittaa sokeriton dieetti.

Olen normaalipainoinen, en tupakoi, yksi lapsi on ennestään (jota tehtiin vuosi). Nyt raskautta ollaan yritetty vuoden alusta, tosin keväällä vielä imetin paljon. Kesällä lopetin imetyksen kokonaan, mutta ei ilmeisesti sekään auta.

Kaikki lääkäritkin sanoo, että toinen lapsi tulee nopeammin :( miksi ne huijaa minua.

Ja turha sanoa, että älä stressaa. Mä yritän! ja välillä oonkin ajattelematta asiaa. Nytkin vedetään pari kk "joka toinen päivä"-taktiikalla, etten laskis kiertopäiviä. Mut enskuussa kyllä jo haen ne penteleen kalliit ovulaatiotestit! :D (en jaksa viivojen kyttäämistä, niin käytän vaan clear blue). Ajatteli asiaa tai ei, niin menkkojen alkaessa tulee aina alakuloiseksi. Ei sitä oikeen voi olla huomaamattakaan

Vastahan sä olet imetyksen lopettanut. Sen vuoksi voi kropalla mennä vielä aikaa "normalisoitumiseen". Ja mä suosittelisin sekä sinua että miestäs jättämään yrityksen ajaksi alkoholin pois kokonaan. Näin meillä on tehty eikä ole kauaa tarvinnut yrittää ennen raskautumista. :) Onnea yritykseen! Ai niin ja mä en usko, että millä sokerittomalla dietillä on mitään vaikutusta. Itse kun olen nimittäin melkoinen sokerihiiri ollut koko elämäni, myös silloin kun on vauvahaaveita ollut :)

Niin no aika pitkään kuitenkin imetin vain 1-2krt/vrk. Mutta lääkärin mukaan kyllä sekin pieni vaikuttaa molemmilla. Me ei mieheni kanssa oikeastaan käytetä alkoholia. Juhlissa joskus, mutta niitä nyt on lapsiarjessa vähän harvoin, niin en usko että vaikuttaa.
Enpä mäkään tohon sokerittomaan niin usko, mutta joillain auttanut, niin ajattelin että mikäs siinä jos kokeilis. Tietenkin sulla mimo eri asia, jos oot hyvin raskautuvaa sorttia. tuskin sillon on väliä vaikka tupakoisit ja joisit passion mehua pelkästään yritysaikana ;) ja silti se joillekin voi olla ratkaisevaa.

hah, piti olla, että imetys vaikuttaa MONILLA :D Miehelle ei sentään ole väliä :D
Ja lisätä, että tutkimuksiin ei vielä mennä, kun lääkäri ei suositellut vielä menemään. Yksityinen lääkäri.
Niin ja kiitos vastanneille!

Yhteistyössä