J
janssk
Vieras
Muutaman päivän paininut jo ajatusten kanssa..
Pientä taustaa:
Seurustelua takana melkeinpä 5,5 vuotta, joista ~5 v kihloissa.
Itse olin 18 vuotta vasta kun aloitimme seurustelun, kihlattuni oli silloin 17-vuotias.
Nyt kuitenkin tuntuu että olemme enemmän kavereita/sisaruksia (asumme hänen vanhemmillaan, asuttu viimeiset 3 vuotta).
viimeisen vuoden aikana avopuolisoni on kännissä puhunut kuinka hän haluaa muuttaa pois kotoaan. Mitään ei kuitenkaan tapahdu; tili tulee, tili menee (pääosin elektroniikkaan ja pelaamiseen liittyviin juttuihin).
Olen myös milloin mistäkin puhelakossa hänen äitinsä kanssa.
Huomiota en saa kuin kerjäämällä, ellei hän satu olemaan viihteellä.
Suurin kysymys onkin, että jääkö minun vastuulle jos hän tekee itselleen jos päätän jättää hänet? On jopa silmieni edessä uhkaillut itseään. Muutaman kerran yrittänytkin.
Kuvioihin ei liity ulkopuolisia ihmisiä (toinen mies yms).
Kommentit ja neuvot ovat tervetulleita
Pientä taustaa:
Seurustelua takana melkeinpä 5,5 vuotta, joista ~5 v kihloissa.
Itse olin 18 vuotta vasta kun aloitimme seurustelun, kihlattuni oli silloin 17-vuotias.
Nyt kuitenkin tuntuu että olemme enemmän kavereita/sisaruksia (asumme hänen vanhemmillaan, asuttu viimeiset 3 vuotta).
viimeisen vuoden aikana avopuolisoni on kännissä puhunut kuinka hän haluaa muuttaa pois kotoaan. Mitään ei kuitenkaan tapahdu; tili tulee, tili menee (pääosin elektroniikkaan ja pelaamiseen liittyviin juttuihin).
Olen myös milloin mistäkin puhelakossa hänen äitinsä kanssa.
Huomiota en saa kuin kerjäämällä, ellei hän satu olemaan viihteellä.
Suurin kysymys onkin, että jääkö minun vastuulle jos hän tekee itselleen jos päätän jättää hänet? On jopa silmieni edessä uhkaillut itseään. Muutaman kerran yrittänytkin.
Kuvioihin ei liity ulkopuolisia ihmisiä (toinen mies yms).
Kommentit ja neuvot ovat tervetulleita
Viimeksi muokattu: