Miten löytää uusi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tilanne on siis se, että olen ollut 2v sinkkuna ja pikkuhiljaa alkaa olemaan tarpeeksi. :( Olisi niin ihanaa, kun olisi joku jonka syliin käpertyä jne...
Baareihin tms en oikeastaan pääse, lapsenvahtiongelmia eli yleensäkin treffeille pääsy on tosi vaikeaa :(. Oletteko muut samassa tilanteissa löytäneet miehet vai olenko tuomittu olemaan yksin aina?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilanne on siis se, että olen ollut 2v sinkkuna ja pikkuhiljaa alkaa olemaan tarpeeksi. :( Olisi niin ihanaa, kun olisi joku jonka syliin käpertyä jne...
Baareihin tms en oikeastaan pääse, lapsenvahtiongelmia eli yleensäkin treffeille pääsy on tosi vaikeaa :(. Oletteko muut samassa tilanteissa löytäneet miehet vai olenko tuomittu olemaan yksin aina?

Minun täytyi aikoinani ottaa lapsi mukaan jo toisille treffeille lapsenvahtiongelmien vuoksi. Tuosta on aikaa jo hirveän paljon. Lapsi ei kärsinyt, sai stipendin keväällä erittäin hyvästä koulumenestyksestä ja hyvästä käytöksestä. Laita nettiin ilmoitus. Itse löysin uuden miehen ravintolasta, joissa kävin erittäin harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Netti on oikeasti ihan hyvä. Toisin kuin kuvittelisi, täältä löytyy ihan normaalimiehiäkin. Yksinäisiä sellaisia.

Nimenomaan. Itse en välittänyt lähteä baareihin miehiä etsimään, koska en baareissa viihdy. Sieltä olisi helposti voinut löytää jonkun, joka harrastaa baareilua enemmänkin.

Netissä on helppo tutustua miehiin hyvin jo ennen tapaamista. Ja pitää yhteyttä tapaamisten välillä, jos ei tapaamiset kovin usein onnistu.

Mä laitoin tekstitv:n sivuille ilmon ja sain miljoona vastausta. Vastasin ainoastaan sille joka ei ehdottanut seksisuhdetta tai muutenkaan mitään "epänormaalia". Nyt oltu 6 vuotta yhdessä, 3v naimisissa.

Mulla sama ongelma, kun tuntuu ettei ole edes mahdollisuuksia löytää miehiä.
Ei ole edes kaveria jonka kanssa mennä mihinkään ja lapsenhoito-ongelma.
Täällä sitten yksin krstalossa ollaan lapsen kanssa...

Yhteistyössä