Miten mä olen vielä hengissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rötväles

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
1 439
0
36
En nyt tarkoita mitään kasvatusmetodeja vaan tuli mieleen Salkkareista tuo Sofian tapaus... Kyllä se on luojan lykky kun on nuoruudesta selvinnyt hengissä ja terveenä. Mä olisin ainakin varmasti ollut niin tyhmä että olisin mennyt maistelemaan jotain keskenkäynyttä pontikkaakin jos vaan jostain olis löytyny. Ja on kyllä tullut juotuakin joskus vähän kyseenalaisista pulloista...

+ kaikki muut tempaukset että on voinut pudota ties mistä, jäädä loukkuun johonkin tai joutua auton alle...

Mä en taida päästää lastani ulos ilman mua ennenku se on vähintään 20v :whistle:

samaa mietin joka ikinen päivä.. Pakko olla jotain kissan geenejä. Viisi elämää yhdeksästä ainakin mennyt. Mm. 10v sitten putosin kolmosesta ilman sen kummempia vammoja :x ja sitten pikkasen toisenlaisia "kokemuksia".. Mulla ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa, paitsi lautailemaan en enää lähde :whistle:

Suoranainen ihme on se, että olen ehtinyt jopa lisääntyä ja saanut tähän saaka poikasenikin pidettyä elävien kirjoissa...

Terveyskeksuksessakin tervehdittiin toteamuksella:" ai, sä oot taas täällä..." kun olin lapsempi.

Yhteistyössä