M
"miimii"
Vieras
Syyskuun lopussa alkoi räkätauti. Kurkku oli kipeänä ja olo muutenkin kurja. Pari viikkoa niistelin, sitten nousi lämpö ja tauti meni ohi. Parin päivän päästä alkoi yskä. Aluksi yskä oli ihan OK, silloin tällöin tuli kovempia yskänpuuskia, mutta lima oli helposti irtoavaa. Nyt oon yli kuukauden yskinyt ja räkinyt, lima on muuttunut kovemmaksi, eikä irtoa keuhkoputkesta yhtä hyvin. Kaulasta on jänteet kipeänä kröhimisestä, nieleskelystä ja korisemisesta, kun yritän saada limaa kurkusta irti. Kurkku ei muuten ole kipeä, nenässäkään ei ole paljoa räkää, mitä nyt aamuisin saan niistellä. Yöt menee ihan hyvin.
Olen raskaana, la on keväällä. Tätäkö tämä on loppuun saakka, vedän puoleeni joka ikisen pöpön, jonka lapset kaupungilla kohtaavat. Olen yrittänyt höyryhengitellä ym., siitä on jonkin verran apua. Välillä olo on parempi, välillä olen jo menossa ensiapuun, kun olo on niin tukkoinen ja jäykkää limaa kurkku täynnä. Olo on raskaudesta johtuen vielä muutenkin kurja, väsyttää ja hengästyttää muutenkin, niin tämä pirun köhä tekee minut hulluksi.
Vinkkejä, neuvoja anyone?
Olen raskaana, la on keväällä. Tätäkö tämä on loppuun saakka, vedän puoleeni joka ikisen pöpön, jonka lapset kaupungilla kohtaavat. Olen yrittänyt höyryhengitellä ym., siitä on jonkin verran apua. Välillä olo on parempi, välillä olen jo menossa ensiapuun, kun olo on niin tukkoinen ja jäykkää limaa kurkku täynnä. Olo on raskaudesta johtuen vielä muutenkin kurja, väsyttää ja hengästyttää muutenkin, niin tämä pirun köhä tekee minut hulluksi.
Vinkkejä, neuvoja anyone?