Miten mä voin olla näin huolimaton! 8kk vauva tippui portaat alas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwerty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwerty

Vieras
... tai ainakin neljä askelmaa kunnes sain kiinni. Ja meillä vielä on turvaportti - ja se oli auki! Aivotonta...

Olin ite pyyhkimässä rappusia ja kun tuo oli niin tyytyväinen aukoessaan ja sulkiessaan sitä porttia ja tutkiessaan lukkoa niin ajattelin että pidän silmällä samalla kun pyyhin. On ollut nuhan ja hampaiden vuoksi niin kärttyinen koko päivän että olin tyytyväinen kun löysi jotain mielenkiintoista.

Lisäksi ei ole maton vuoksi yleensä onnistunut kovin hyvin ryömimään porrastasanteella.

Sit huomasin että oli jo jättänyt portin ja kiinnostunut tulemaan alas, joten laskin rätin pois ja olin tulossa ylös kun... kolinkolinkolin.... ja sain kiinni just ennen kun olis osunut vastapäiseen seinään.

Kauhee itku tietty, loppui kun sai tissiä, en löytänyt mitään kuhmuja (ehkä yksi pieni, en ole varma) eikä mikään kohta arista. Kovasti kyllä halusi olla sitten sylissä, ja nukahtikin mahan päälle sänkyyn vaikkei tavallisesti koskaan nukahda silleen. Iloinen on sitten ollut, tai tuollainen millainen nyt nuhainen vauva on, vähän kärsimötön kyllä.

No panic! Meillä kävi juuri samoin silloin kun kuopus oppi ryömimään. Yleensä kaikki vauvat jossain vaiheessa putoaa jostain (paitsi tietenkään täydellisten pastamammojen, koska niiden vauvat pidetään pumpulissa). Vauvat on yllättävän kestäviä.

:hug:
Kamala säikähdys varmasti. Tarkkaile vähän ettei näytä mitään oireita ja anna erityisen paljon syliä niin sinunkin mieli paranee, vauva varmasti unohtaa paljon nopeammin onnettomuuden.

No meillä tyttö 10kk on tippunu 3 kertaa sängystä, minkäs teet ku nukkuu aamuyöstä aina vieressä, nyt oon ruvennu laittaa tyynyjä lattialle et olis vähän pehmeempi pudotus :) ja siis tippunu ku on ryöminy jalkopään kautta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
meillä puolivuotias putoilee katolta joka päivä. anna sinäkin mennä vaan.

Tuli vissiin hyvä mieli tuostakin. Kiva varmaan olla täydellinen. Vaiko kenties lapseton :saint:

Ainut mikä mulla pisti motkotusvaihteen päälle oli tuo lohtutissin antaminen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Tuli vissiin hyvä mieli tuostakin. Kiva varmaan olla täydellinen. Vaiko kenties lapseton :saint:

Ainut mikä mulla pisti motkotusvaihteen päälle oli tuo lohtutissin antaminen. :D

Whaat? Miksi ihmeessä?

:D

Hei täällähän on rohkaisevia kommentteja :D

No, meillä yleensä tuo tissi kuuluu vain ruokailuun, mutta se on mielestäni myös hyvä konsti testata kuinka pahasti vauvaan sattui. Jos tissillekään ei rauhoitu on jokin vinossa.

Ihan tavallisen kräntty on ollut (ne hampaat ja se inhottava kutiava nuhanenä!) mutta puuro maistui ja unillekin meni ihan tyytyväisenä.

Eiköhän tämä tästä. Eihän sitä voi noi portaissa tippuessa niin kovin pahasti itseään loukata jos ei huuli halkea tai jotain. Eihän...

(Ja hei, jos tää olis provo niin kai mä olisin keksinyt jotain dramaattisempaa!)

Älä välitä.. Tekevälle sattuu. Itelläkin, olin vauvan (sillon 9kk) menossa yläkertaan, vauva sylissä ja kompastuin. Refleksinä tietty otinkin kädellä vastaan ja vauva osittain putos. Voi äly, kyllä oli pitkään paha mieli siittä, mutta eipä tuo rikki näemmä menny.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hei täällähän on rohkaisevia kommentteja :D

No, meillä yleensä tuo tissi kuuluu vain ruokailuun, mutta se on mielestäni myös hyvä konsti testata kuinka pahasti vauvaan sattui. Jos tissillekään ei rauhoitu on jokin vinossa.

Ihan tavallisen kräntty on ollut (ne hampaat ja se inhottava kutiava nuhanenä!) mutta puuro maistui ja unillekin meni ihan tyytyväisenä.

Eiköhän tämä tästä. Eihän sitä voi noi portaissa tippuessa niin kovin pahasti itseään loukata jos ei huuli halkea tai jotain. Eihän...

(Ja hei, jos tää olis provo niin kai mä olisin keksinyt jotain dramaattisempaa!)

No niinpä, aika laimee tää provoks olis ;) Parempi ois ollu jos oisit vaikka kirjottanu, että teillä käytetään kuritusmenetelmänä sitä et jos lapsi ei tottele ni se heitetään portaista alas... Tai 9-kuukautinen olis tosiaan tippunu jostain katolta, ja vielä haravan päälle, tai jotain :laugh:

Ai mutta sehän voisi kuritusmenetelmänä toimiakin! Ihan selvästi ei pitänyt siitä kun tippui!!!

Mulla on ollut vähän ongelmana että puree välillä kun imee. Entäs jos viskaisisi aina raput alas kun puraisee...

;)

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Ai mutta sehän voisi kuritusmenetelmänä toimiakin! Ihan selvästi ei pitänyt siitä kun tippui!!!

Mulla on ollut vähän ongelmana että puree välillä kun imee. Entäs jos viskaisisi aina raput alas kun puraisee...

;)
Ja tämän kirjoitti ap, sori, väärä näppäinrivi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:

;)

No niin, luovuus kukkii, kyllä tästä palstasta on aina välillä ihan oikeeta hyötyäkin kun pääsee mammojen kanssa lyömään viisaat päät yhteen!
;)

Yhteistyössä