Miten mä voin olla näin katkera?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mikä ihme muhun on tullut...kesällä täällä kerroinkin kun mies oli kolmisen päivää lähes joka viikko,joskus 4 päivää harrastusten takia pois,tuntui ihan kun se olis hyljännyt meijät:)

On yrittäjä ja nyt oli ti-to töitten takia työreissussa.Eilen sitten saunassa kysyi voisko hän lähteä italiaan mp messuille 4 päiväksi,oliko se nyt ,en muista koska edes...tässä lähiaikoina.Mun teki mieli sanoa että ei käy :o

Jotenkin ihan kypsä kun se on ollut niin paljon pois....itekkin myönsi kesän lopulla ettei ollut hyvä idea ottaa niin paljon ajoja(ajaa moottoripyörällä kilpaa)

Mun mielestä mä ajattelen jotenkin naiivisti kun vertaan etten ikinä ole ollut itse missään yötä pois ilman lapsia,baarissa olen kyllä käynyt,mutta kotiin siis yöksi tietty.

Miten voi tuntua että hei,miks sä saat mennä mut mä en? :kieh: :snotty:

Enkä mä edes tiedä mihin mä menisin :D

Sun pitää vaan itsekin sitten lähteä, vaikka vaan kaverille yöks tai jotain.. Kyllä miehennkin pitää lasten kanssa olla...
Meille saa tulla :wave:

*muoks*
Ja mua on aina ärsyttäny se kuin helppoa miesten on vaan lähteä, kun kyllähän se nainen kotiin jää lasten kanssa... Sit jos ite tahtoo mennä niin eihän se mies tietenkään voi lasten kanssa jäädä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sun pitää vaan itsekin sitten lähteä, vaikka vaan kaverille yöks tai jotain.. Kyllä miehennkin pitää lasten kanssa olla...

*muoks*
Ja mua on aina ärsyttäny se kuin helppoa miesten on vaan lähteä, kun kyllähän se nainen kotiin jää lasten kanssa... Sit jos ite tahtoo mennä niin eihän se mies tietenkään voi lasten kanssa jäädä :kieh:

yhdyn niin täysin tähän loppuun!!! :attn:
se on just näin!!ainakin meil!

Mulla ois varmaan ihan samanlaiset ajatukset! :kieh: Luuletko että miehelle ois ihan ok jos sä lähtisit johonki reissuun yksin?Ja olisko se edes mahdollista.Katkeruus kasvaa jos sitä ei ota puheeksi.Tuli tässä mieleen ex:ä...olin ollu lasten kanssa reissussa viikon ja mies sitten siihen latas,että hänpä lähteekin kavereitten kanssa tallinnaan kun sinäkin olet ollut lomalla :o HÄH! |O Sanoinpa siihen ,että tervemenoa vaan lasten kanssa menet!!Arvaa lähtikö?

Mulla kans mies menossa koko ajan,sanoo kyll,et kuinka tärkee oon ja kuinka ihanaa on palata siistiin kotiin,välillä potuttaa ihan sairaasti,kun itse pidän tätä huushollia pystyssä,oon niinkö itsestään selvyys,rakastan kyllä suunnattomasti misetäni,mutta kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

:D

Pitää ja varmaan se oiskin mutta kun en tie mitä keksis!Kaverin kanssa kyllä puhuttiin että jos lähettäis kylpylään..

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Mulla ois varmaan ihan samanlaiset ajatukset! :kieh: Luuletko että miehelle ois ihan ok jos sä lähtisit johonki reissuun yksin?Ja olisko se edes mahdollista.Katkeruus kasvaa jos sitä ei ota puheeksi.Tuli tässä mieleen ex:ä...olin ollu lasten kanssa reissussa viikon ja mies sitten siihen latas,että hänpä lähteekin kavereitten kanssa tallinnaan kun sinäkin olet ollut lomalla :o HÄH! |O Sanoinpa siihen ,että tervemenoa vaan lasten kanssa menet!!Arvaa lähtikö?

No ei varmaan lähteny |O |O

Mä luulen,huom.luulen että toi jäis jos ilmoittaisin että lähen,kaveri tosiaan ehdtti kun hällä vähän sama tilanne,että lähettäis kaksin kylpylään:)

Alkuperäinen kirjoittaja samis:
Mulla kans mies menossa koko ajan,sanoo kyll,et kuinka tärkee oon ja kuinka ihanaa on palata siistiin kotiin,välillä potuttaa ihan sairaasti,kun itse pidän tätä huushollia pystyssä,oon niinkö itsestään selvyys,rakastan kyllä suunnattomasti misetäni,mutta kuitenkin...

Sama homma!Mies toisinaan sanoo ettei tosiaan pidä mua ja mun kotitöitäni itsestäänselvyytenä,se tuntuu kivalle kunsanoo,mutta jotenkin toisinaan kaihertaa kuitenkin :D Ja mäkin rakastan mun miestä ihan mielettömästi :heart:

Yhteistyössä