Miten mahtaa olla lehtitilauksen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle on tullut Kaksplus. Nyt se kai uudistuu helmikuussa ja lopetin hiljattain tän vanhan lehden tilauksen ja päätin tilata sen uuden KaksplusPerhe-lehden. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin ja perutin myös sen Perhe-lehden tilauksen ennen kuin eka numero on edes ilmestynyt. Haluaisin sittenkin jatkaa vanhan lehden tilausta. Jos nyt painan tuolta sivun ylälaidasta, että Tilaa lehti, niin pääsen jollekin tarjoussivulle. Sieltä saa myös jonkun kylkiäisen, jos tilaa lehden. Voinkohan mä tilata nyt sitä kautta ja saanko tilaajalahjan, vaikka olen vasta tammikuussa lopettanut lehden tilaamisen? Jos lahja on vain uusille tilaajille, niin kuinka pitkään pitää olla tilaamatta, että on taas uusi asiakas? Voiko lehden tilata vaikka miehen nimellä, vaikka sama osoite onkin? :D

ai on? Eli en voi tilata. Saako samaan talouteen tilata eri henkilölle vai pitääkö siinäkin olla puoli vuotta väliä? Aika epäreilua, jos näin on, koska mies ehdottomasti haluaa alkaa lukea Kaksplussaa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Etkö voi sumplia jonkun kaverisi kanssa tilauksen? Sinä maksat tilauksen kaverillesi, kaverisi tilaa ja lehti postitetaan hänelle ja sinä saat sen sitten myöhemmin häneltä?

no sitäkin jo mietin. Tilaajalahjana olisi sellainen "matkasyöttötuoli" ja nyt tosiaan kaduttaa, että peruutin tilauksen, joten ehkä nyt yritän puhua jollekin, et tilaa mun puolesta ja mä maksan.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
kyllä mä oon aina onnistunu tilaamaan lehden, heti toisen tilauksen päätyttyä.
Kannattaa kokeilla

Niin kai sen saa tilata, mutta ei varmaan tarjoushinnalla ja lahjojen kera. Näin kuvittelen ja siksi kysyin.

Soitappa suoraan asiakaspalveluun ja tilaa sitä kautta näin minä olen tehnyt ja aina tarjoushinnan ja lahjan saanut vaikka just oisin edellisen tilauksen lopettanutkin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soitappa suoraan asiakaspalveluun ja tilaa sitä kautta näin minä olen tehnyt ja aina tarjoushinnan ja lahjan saanut vaikka just oisin edellisen tilauksen lopettanutkin

Soittelin sinne just tänään ja varmistin onko peruutus onnistunut netin kautta. Sain jonottaa todella pitkään ja sitä ennen piti soittaa monta kertaa ja aina tuli sama nauha meillä on ruuhkaa soita myöhemmin uudestaan. Lopulta pääsin hetkinen vielä palvelemme kohta -listalle ja se ainakin oli maksullinen. Ei oikeen houkuta joka päivä sinne soitella monia kertoja, kun ei tunnu läpi pääsevän.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
laita vaan tilaus tuosta netin kautta menemään

Mistä mä sitten tiedän saanko lahjan vai en ja tarjoushintaan vai normaalihintaan? Jos ne katsoo, etten ole oikeutettu alennuksiin ja muihin etuihin, niin ilmoittaako ne mulle vai laskuttavat vain normaalin hinnan ja jättävät lahjat pois?

Yhteistyössä