Miten malttais vielä odottaa vuosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MA

Vieras
Mulla on kesän alusta ollut ihan järjetön vauvakuume, ja nyt opinnot on loppusuoralla ja järki sanoo, että vuosi vielä täytyis odottaa... Haluan antaa sitten vauvalle aikaa ilman muita velvollisuuksia siinä sivussa. Syyskuussa 2010 loppuisi koulu, mikäli teen töitä ja kiirehdin. Mutta kun tuo sydän on eri mieltä ja yrittää tahtoisin heti.

Mikä avuksi?? pitäis varmaan ottaa koiranpentu niin on jotain, mitä hoivata :D. Tai keksiä joku kiva matka kevääksi, jota odottaa... Miten tää lisääntymishalu näin yhtäkkiä hyökkäsi? Olen aina ajatellut ihan toisin, mutta viimeinen puoli vuotta on muuttanut ajatuksia niin... <3

Onko kohtalotovereita?

Mulla on kanssa kova kuumeilu, ollut pari kuukautta. Tyttö on 2v2kk ja jo niin iso tyttö. Mä haluun vauvamasun!!! MUTTA meillä on häät ens syyskuussa enkä halua olla silloin maha pystyssä/ imettää. Pitäisi siis jaksaa odottaa häitten yli *huokaus* eilen just mietin et pitäiskö häitä lykätä...

Niin olen ajatellu ja järkevintä :D Ajattelin vaan tehdä tän "turhan" aloituksen, kun piti päästä jollekki kertomaan... Ehkä sitten alan suunnitella matkaa kesäksi, saa ajatukset hetkeksi johonki muualle ku vauvaan... huoh.

Yhteistyössä