Miten meikkaatte töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meiks:
Meikkipuuteri, kulmat, luomiväri, ripsiväri, poskipuna, huultenrajauskynä, huulipuna, hajuvesi = n. 5 - 10 min. Jos aikaa/huvittaa, niin myös silmien rajaus = yhteensä n. 7 - 12 min. Ajat laitoin siksi, kun kuitenkin joku kohta päivittelee, kuinka "en minä ainakaan jaksaisi joka aamu tuhrata aikaa niin paljon johonkin meikkaamiseen" :D. Mulle meikkaaminen on lähes sama asia, kuin että laitan vaatteet päälle. Meikkaan siis vapaapäivinäkin.

Niin ne merkit: Max Factor, Maybelline, Lumene, Clinique ja tuoksuissa monta joista valita fiilikseen ja päivään sopiva :). Ostan yleensä tavaratalosta (Sokos, Stocka).

Hoitoalalla ollessani olen pistänyt vain meikkivoiteen, puuterin ja ripsarin. Jättänyt siis kaikki luomivärit, rajaukset jne pois, koska ovat mielestäni turhan räväkät esim. vanhainkotiin. Muissa paikoissa sitten on olleet nekin yllä esim. jossain kahvilassa työskennellessä. Riippuupa siis varsin työympäristöstä ja missä asussa siellä liikkuu.

-Dr. Hauschkan sävyttävä päivävoide (maailman paras tuote josta en luovu ikinäikinäikinä, iho näyttää mahtavalta)
-Mineraalipuuteria jos näyttää kiiltelevän (BareMinerals)
- Rajaukset (Revlon)
- Ripsari (Sensai 38)

Yhteistyössä