Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verovirkailija tekee siihen muutoksen joko netissä tai sitten käyt toimistossa
Alkuperäinen kirjoittaja pat:mun kohdalla pankkihoiti tuon homman, kun tehtiin kauppakirja.
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis tä? Kuin niin ei merkata,merkataanhan! Ainakin sillon se siihen laitettiin kun verotoimiston täti teki kortin. Enää täällä ei oo omaa verotoimistoa niin pitäis tehä ite kortti netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis tä? Kuin niin ei merkata,merkataanhan! Ainakin sillon se siihen laitettiin kun verotoimiston täti teki kortin. Enää täällä ei oo omaa verotoimistoa niin pitäis tehä ite kortti netissä.
Sehän tässä ongelma onkin, että mihin ja miten sen siellä netin lomakkeella merkkaan. Minkä luvun?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis tä? Kuin niin ei merkata,merkataanhan! Ainakin sillon se siihen laitettiin kun verotoimiston täti teki kortin. Enää täällä ei oo omaa verotoimistoa niin pitäis tehä ite kortti netissä.
Soita verotoimistoon, veroprosentti saattaa muuttua, mutta itse et voi sitä pienentää!
Tai laske veroviraston sivuilla olevalla laskurilla!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korko huomioidaan veroprosentin laskennassa (ei siis lainaa, vaan vuoden aikana maksettava korko). Kun edellisessä vahvistetussa verotuksessa on huomioitu asuntolainan korko (jonka pankki ilmoittaa verottajalle suorasiirtotietona), niin tämän jälkeen korko tulee myös siihen automaattisesti tulevaan verokorttiin. Tällöin pitää kuitenkin tarkistaa onko ko arvio oikein, sillä maksetun koron määrä vaihtelee vuosittain.
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Sehän tässä ongelma onkin, että mihin ja miten sen siellä netin lomakkeella merkkaan. Minkä luvun?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis tä? Kuin niin ei merkata,merkataanhan! Ainakin sillon se siihen laitettiin kun verotoimiston täti teki kortin. Enää täällä ei oo omaa verotoimistoa niin pitäis tehä ite kortti netissä.
Soita verotoimistoon, veroprosentti saattaa muuttua, mutta itse et voi sitä pienentää!
Verotoimistoon en voi soittaakaan, niillä ei täällä oo ees kunnollisia puhelinaikoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korko huomioidaan veroprosentin laskennassa (ei siis lainaa, vaan vuoden aikana maksettava korko). Kun edellisessä vahvistetussa verotuksessa on huomioitu asuntolainan korko (jonka pankki ilmoittaa verottajalle suorasiirtotietona), niin tämän jälkeen korko tulee myös siihen automaattisesti tulevaan verokorttiin. Tällöin pitää kuitenkin tarkistaa onko ko arvio oikein, sillä maksetun koron määrä vaihtelee vuosittain.
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Sehän tässä ongelma onkin, että mihin ja miten sen siellä netin lomakkeella merkkaan. Minkä luvun?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis tä? Kuin niin ei merkata,merkataanhan! Ainakin sillon se siihen laitettiin kun verotoimiston täti teki kortin. Enää täällä ei oo omaa verotoimistoa niin pitäis tehä ite kortti netissä.
Verotoimistoon en voi soittaakaan, niillä ei täällä oo ees kunnollisia puhelinaikoja.
Siis merkkaat muutokset vasta sitten sillon kesällä? Tämä kuulostaakin yksinkertasimmalta tavalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä otan korot huomioon vasta lopullisessa verotuksessa, ei tuu ikäviä yllätyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Siis merkkaat muutokset vasta sitten sillon kesällä? Tämä kuulostaakin yksinkertasimmalta tavalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä otan korot huomioon vasta lopullisessa verotuksessa, ei tuu ikäviä yllätyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:Kiitos teille, olitte avuksi. Meikä siirtyy verosivuille :x