Miten mese poistetaan, pitäis poistaa miehen mese?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
eli itse käytän ja halaun käyttää meseä mutta miehen tää mese tunnus pitäis vaihtaa eli poistaa, miten se tehdään? eli en halua poistaa koko koneelta meseä.

mies ei sitä käytä ja pyysi minua poistamaan sen, ja sinne kirjoittelee kaikki ei niin kivat tyypit, siksi. onko olemassa sitte joku että jos sitä meseä ei käytä eikä sitä sähköpostia niin se poistuu itsestään n3kk päästä?

Ne ei niin kivat tyypit voi torjua asetuksista, ei pääse kirjottelemaan. Ja voihan sitä olla offlinessa koko ajan, pistää vaan asetuksista et ei avaudu samalla ku windows aukiaa.

Tietääkseni se mesetunnus ei kyllä koskaan poistu, sehän on sama, kuni sähköpostiosoite. Mutta asiaan on niinkin helppo ratkaisu, kuin lakata käyttämästä sitä tunnusta :) Jos itse haluat omaa meseäsi käyttää, niin kirjaudut sitten sillä vaan messengeriin. Simple as that.

mies ei sitä käytä ja pyysi minua poistamaan sen, ja sinne kirjoittelee kaikki ei niin kivat tyypit, siksi. onko olemassa sitte joku että jos sitä meseä ei käytä eikä sitä sähköpostia niin se poistuu itsestään n3kk päästä?

Yleensä se on joku 3kk tms. Mitä sillä on väliä jos sinne joku kirjottelee, pittää kiinni sen mesen ja sähköpostin niin eipä niitä tarvi lukea :D

Eli suomeksi miehen meseen kirjoittelee joku nainen, ja nyt vaadit miestä poistamaan tunnuksensa perherauhan nimissä? :)

Riittää ihan että vaihdat salasanaksi jonkun tyyliin 2389q752aepgha ja unohdat koko homman.

juu, osuit oikeaan, mutta mies ei ole sitä käyttäny, minä olen sielä käynyt ja huomasin että sielä on jotain epämääräistä ja halua sen mesen pois...ettei mullekaan tuu kiusausta käydä sielä, tyhmä minä.

Etkös voi vaan tehdä itelles omii mesetunnuksii ni ei tarvii miehen mesee mennä aukoo??

Ei kai kukaa edes "häirikkö" jaksa kovin kauaa kirjotella meseen jossa kukaan ei ole onlinessa...

eipä ne epämukavat tyypit sieltä mihinkään häivy jos ovat miehesi kavereita/toisia naisia, mies pitää sitten jollakin muulla tavalla yhteyttä.
sinuna antaisin sen mesen olla ja puhuisin miehen kanssa niistä ONGELMISTA.

Yhteistyössä