Miten mie jaksaisin ymmärtää tuota miestä vai eikö ees tarvii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Kun se viestittää tekstiviestein asiansa jos mie kotona vapaapäivällä. mie sit illalla yritän kertoa omista asioistani (siis ihan sellasista jokapäiväisistä) ja hyväkäs yrittää olla niinku ei kuulis:ei katso, ei vastaa, ei mitään. rupeenko mie täysin lasten välityksellä laittaamaan isille "viestiä" vai rupeenko laittaa tekstiviestillä?

perkele kun ei jaksain. tänäkin aamuna oli ensin laittanu viestiä anopille ja sit vasta mulle et meneevät sinne viikonlopuksi. siis ilman minua, mie oon töissä, mut olishan tuo voinu eilen siitä kysästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puhki.....

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En minäkään kuuntele mutta kun tasaisesti nyökyytelee ja myöntelee niin vaimo ei huomaa.Aika paljon tulee kyllä yllätyksiä kun on mukamas jotain sovittu!

samat kujeet on mun miehellä.. (että kyllä se sun vaimo saattaa huomatakki, ei vaan viitti sanoa.. :whistle: :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En minäkään kuuntele mutta kun tasaisesti nyökyytelee ja myöntelee niin vaimo ei huomaa.Aika paljon tulee kyllä yllätyksiä kun on mukamas jotain sovittu!

OHO! Mistäs tuommoisia löytyy jotka osaa teeskennellä kuuntelevaa ja jopa nyökyttää? ei meillä ees tuommosta taitoa hallita, kyllä paljon hepottas!

Yhteistyössä