Miten mies pidetään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salaisuus? :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salaisuus? :D

Vieras
Aina on kyselyjä ja vinkkejä miten mies isketään, mutta mitenkäs mies sitten pidetään?
Jos koukussa on jo ihana, hellä, komea mies, miten uudehkon parisuhteen saa myös pysymään ihanana? :)

Joku vastaa taatusti että AIKA NÄYTTÄÄ, ÄLÄ KYSELE TYHMIÄ. Niinhän se toki onkin. Mutta olen varma että pitkään ja molemmin puolin onnelliseen suhteeseen on jokin keino, sillä tällaisia pariskuntia on paljon. :) Kertokaa toki mikä juuri teidän suhteen pitää onnellisena?

Mies pidetään sitouttamalla se taloudellisesti. Eli toukka mahaan, ja sitten alat ulvomaan taloa jostain pellon keskeltä taajaman ulkopuolelta. Pitkät työmatkat, 200 000 - 300 000 rahaa kiinni lautakasassa, kyllä se väsyttää kuule moneksi vuodeksi, eikä sellainen työraakki muita naisia viehätä saatikka että katkaravussa virtaa riittäisi!

Kun huuma hiipuu, niin anna tilaa itsellesi ja toiselle. Älä kadota minuuttasi. Ole joustava. Ole armollinen toisen pienille vioille. Isot viat ovat nou, nou -karkuun.

Minusta onnistuminen on monen asian summa. Ensinnäkin vaimo antaa minun olla oma itseni, eikä leiki mitään muutosleikkejä. Hän huolehtii itsestään ja seksiä on riittämiin. Hän ei nalkuta ikinä, vaikka asiasta sanookin ja väittelyt ovat välillä kipakoitakin. Hän on empaattinen ja naisellinen olematta kanamainen.

Meillä on samanlaiset arvot ja tulevaisuudenhaaveet. Tykkäämme tehdä samoja asioita yhdessä ja meillä on samanlainen huumorintaju. Hän osaa näyttää rakkautensa ilman mustasukkaisuutta ja on uskollinen ja luotettava.

Minusta onnistuminen on monen asian summa. Ensinnäkin vaimo antaa minun olla oma itseni, eikä leiki mitään muutosleikkejä. Hän huolehtii itsestään ja seksiä on riittämiin. Hän ei nalkuta ikinä, vaikka asiasta sanookin ja väittelyt ovat välillä kipakoitakin. Hän on empaattinen ja naisellinen olematta kanamainen.

Meillä on samanlaiset arvot ja tulevaisuudenhaaveet. Tykkäämme tehdä samoja asioita yhdessä ja meillä on samanlainen huumorintaju. Hän osaa näyttää rakkautensa ilman mustasukkaisuutta ja on uskollinen ja luotettava.

... "vaimo huolehtii itsestään". Siis ensiksi tärkeitä ei olekaan huolehtia miehestä?

Viimeksi muokattu:
Jossain laulussa joskus sanottiin: älä ole sataman seisova vesi. Elä ja anna toisenkin elää. Laske vapaaksi niin hän ei halua olla liian vapaa. Omia menoja, omia kiinnostuksen kohteita (= harrastuksia ja ystäviä), tasa-arvoista elämää.

Kun olen seurannut sivusta näitä epäonnistuneita liittoja, usein syynä on se, että nainen omii kodin ja perhe-elämän itselleen. Hän sisustaa, hoitaa kotityöt tai "organisoi" ne nalkuttamalla ja määräämällä. Ja samalla ottaa marttyyrin roolin, kun kukaan muu ei sitten tee mitään vapaaehtoisesti.

Minusta tasa-arvoinen ja henkisesti vapaa suhde säilyy onnellisena. Ainakin oman, yli 40-vuotisen kokemuksen perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö oikein?;11318385:
... "vaimo huolehtii itsestään". Siis ensiksi tärkeitä ei olekaan huolehtia miehestä?

Näit aivan oikein. Miehet osaavat huolehtia itsestään. Marjanpoimijat sitten erikseen, jotka tarvitsevat äidinkorviketta eivätkä tasa-arvoista kumppania.

Aina on kyselyjä ja vinkkejä miten mies isketään, mutta mitenkäs mies sitten pidetään?
Jos koukussa on jo ihana, hellä, komea mies, miten uudehkon parisuhteen saa myös pysymään ihanana? :)

Joku vastaa taatusti että AIKA NÄYTTÄÄ, ÄLÄ KYSELE TYHMIÄ. Niinhän se toki onkin. Mutta olen varma että pitkään ja molemmin puolin onnelliseen suhteeseen on jokin keino, sillä tällaisia pariskuntia on paljon. :) Kertokaa toki mikä juuri teidän suhteen pitää onnellisena?
Sido se kettingillä kiinni lämpöpatteriin ja avain itsellä. Ei pääse karkaamaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö oikein?;11318385:

huolehtii itsestään. Eroja tulee siksie ttä väärät ihmiset ovat lyöttäytyneet yksiin. Eivät tunne toisiaan .

Mieti asiaa toisin päin: mikä sinut saa pysymään miehen kanssa.
- pakko
- keinottelu
- velvollisuus
- oma vapaa valinta koska se vaan on semmonen kenen kans haluaa olla koko lopun elämän eikä muut siksi ees kiinnosta
- joku pitää olla ja tämän sain
- meillä on kivaa yhdessä ja samanlaiset elämänasenteet
- äiti käskee
- se pitää huolta
- samanlaiset harrastukset
- sitä saa hyysätä
- joku muu olis huonompi
- you name it...

Miten mies pidetään?
Noh, tulipa ajatuksiini kaksi parisuhteen rikkovaa asiaa, siis suurinta eron syytä.
Toinen on raha-asiat ja toinen on seksi. Eli, kun nuo asiat hoidetaan täydellä sydämellä ja riittävästi toista huomioiden niin paljon on jo asioita kunnossa.
Pitämällä ei ketään pidetä, ihmisen pitää antaa elää myös sitä omaa elämäänsä. Kuitenkin toista kunnioittaen ja huomioiden.

Miten mies pidetään?
Noh, tulipa ajatuksiini kaksi parisuhteen rikkovaa asiaa, siis suurinta eron syytä.
Toinen on raha-asiat ja toinen on seksi. Eli, kun nuo asiat hoidetaan täydellä sydämellä...

Rakkauden ja seksin hoitamisen täydellä sydämellä ymmärrän, mutta miten raha-asiat hoidetaan täydellä sydämellä (=tunteella) niin, että ne myös hoituu?

Kun minä olen "hoidellut" raha-asioitani vain elämällä täydellä sydämellä, on tullut kaaos. Olen vaihdellut työpaikkoja vain, koska kyllästyttää ja koska sydämeni sanoo niin. Olen pelaillut nettipokeria vain, koska kyllästyttää ja se on jännää ja koska sydämeni sanoo niin. Olen viettänyt laiskottelupäiviä Raumalla vain katsellen ihmisiä, koska se on mielenkiintoista ja sydämeni sanoo niin. Olen viettänyt monia iltoja baaritiskillä seurustelemassa ihmisten kanssa, koska sydämeni sanoo niin.

Pitäisikö minulla olla niin järkevä sydän, että se osaisi ohjata minut hoitamaan raha-asioitani järjellä?

Viimeksi muokattu:
Mies pidetään sitouttamalla se taloudellisesti. Eli toukka mahaan, ja sitten alat ulvomaan taloa jostain pellon keskeltä taajaman ulkopuolelta. Pitkät työmatkat, 200 000 - 300 000 rahaa kiinni lautakasassa, kyllä se väsyttää kuule moneksi vuodeksi, eikä sellainen työraakki muita naisia viehätä saatikka että katkaravussa virtaa riittäisi!

Tuo on takuuvarma keino. Ja jos mies on niin löllykkä että tuosta lähtee, kyllä voi haukkua hänet koko suvulle ja pitäjälle että mikä epäkelpo luopio jos lähtee.

Viimeksi muokattu:
Ihminen pystyy hoitamaan kaikki elämän alueen asiat sydämellään, jos siihen vaan löytyy haluja.
Myös raha-asiansa, pitää vaan olla laaja sydän ;)

Toisaalta. Yksikään suhteeni ei ole kaatunut raha-asioihin tai niiden hoitoon tai sen puutteeseen. Toisaalta. Yksikään mies ei ole jättänyt minua. Minä olen jättänyt raha-asioiden hyvästä hoidosta huolimatta. Koska sydän sanoi niin.

Viimeksi muokattu:
Eikös sitä ennen vitsailtu, että kun pitää akan kotona housuttomana niin se ei voi mihinkään lähteä. Voisiko tätä soveltaa viikonloppuisin mieheen, siis vähän komiampaan?

Täytyy sen verran kyllä paikata, että eräs tuntemani mies, vaatimattoman näköinen, iski itselleen oikein kotkan. Tyylikin muuttui muka nuorekkaaksi ja nuoleskelivat toisiaan pubissa julkisesti. Niin jäi paljon nätempi akka lapsineen kun kotkan sai. Ehkä salaisuus piili kotkan hameen alla?

Sen tiiän, että miehiä pitää kehua ja huomioida. Siitä ne tykkäävät.

Liikaa ei saa kahlita ja mutta pitää antaa myös ymmärtää, että paikkaasi on kysytty.

Kukaan ei tykkää ruikuttajasta ja marisijasta.

Ps. Minä en Väenön ulkonäöstä tiiä sanoa onko ruma vai kommee.

Eikös sitä ennen vitsailtu, että kun pitää akan kotona housuttomana niin se ei voi mihinkään lähteä. Voisiko tätä soveltaa viikonloppuisin mieheen, siis vähän komiampaan?

Täytyy sen verran kyllä paikata, että eräs tuntemani mies, vaatimattoman näköinen, iski itselleen oikein kotkan. Tyylikin muuttui muka nuorekkaaksi ja nuoleskelivat toisiaan pubissa julkisesti. Niin jäi paljon nätempi akka lapsineen kun kotkan sai. Ehkä salaisuus piili kotkan hameen alla?

Sen tiiän, että miehiä pitää kehua ja huomioida. Siitä ne tykkäävät.

Liikaa ei saa kahlita ja mutta pitää antaa myös ymmärtää, että paikkaasi on kysytty.

Kukaan ei tykkää ruikuttajasta ja marisijasta.

Ps. Minä en Väenön ulkonäöstä tiiä sanoa onko ruma vai kommee.
Meleko varmasti hammee alla ja voe olla, että iliman housuja. Mitä inun rummuuteen tulloo, niin on niin ruma, että näytän ihan kommealta....

Viimeksi muokattu: