Miten minun paino on tippunut näin paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Vielä pari kuukautta sitten painoin n. 62kg ja eilen kun kävin vaakassa niin painoa oli 55kg. ja ihan samasta vaakasta on kysymys. En ole tehnyt mitään erikoista sen eteen, että saan painon tippumaan. Miettinyt vain, että olisi kiva laihtua :) Laihtuuko sitä jo ajatuksen voimallakin :D Pituutta miulla 160cm ja haluisin painaa 52kg että ei enään kauaa mene, kun sen verran painan tätä menoo.. Mistä tämä voi johtua? :)

Alkuperäinen kirjoittaja kun et likaa laihdu:
imetätkö? liikutko paljon, ikä?

en imetä, imettänyt enään pitkään aikaan, ikää on 22 ja liikun niinkuin ennenkin. vaunulenkkiä heitän joka päivä samanlaisen lenkin kun aina ennenkin, ja joka päivä ei tule ees lähettyä vaunuilla liikkumaan vaan ihan pihassa oloa. Olisiko mahollista kun toi vuoden ikäinen liikkuu niin paljon niin siinä itekkin joutuu liikkumaan enemmän? On kova poika jo menemään kun ón kävellyt päälle kuukauden.. syönykkin olen aina kun on ollut nälkä, ja omasta mielestä syön ihan normaalisti. En kattele miten syön.. tää on jo aika outo juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en imetä, imettänyt enään pitkään aikaan, ikää on 22 ja liikun niinkuin ennenkin. vaunulenkkiä heitän joka päivä samanlaisen lenkin kun aina ennenkin, ja joka päivä ei tule ees lähettyä vaunuilla liikkumaan vaan ihan pihassa oloa. Olisiko mahollista kun toi vuoden ikäinen liikkuu niin paljon niin siinä itekkin joutuu liikkumaan enemmän? On kova poika jo menemään kun ón kävellyt päälle kuukauden.. syönykkin olen aina kun on ollut nälkä, ja omasta mielestä syön ihan normaalisti. En kattele miten syön.. tää on jo aika outo juttu..

kilpirauhasen liikatoimintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja määä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kilpirauhasen liikatoimintaa?

iiik, ei kai..

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Olisit onnellinen. Mä ainakin olisin enkä kyselis mitään!

noh, onnellinen toki, mutta kyllä väkisin pistää miettimään.. ei kai se kysyminen mitään/ketään haittaa. Ei varmaan kuitankaan kovin normaalia tälläinen.

Jos voit muuten hyvin ja ruoka maistuu ihan entiseen tapaan niin tuskin sairas olet kuten ylläoleva maintsi! Joskus vaan käy niin ja kuitenkin jos sinulla vaunuikäinen vielä niin imetyksen lopetuksesta ei varmastikaan ihan ikuisuutta ole. Joskus laihtuu vasta kun imetys on päättynyt. Nimimerkillä kokemusta on.

*muoks* ja olet niin nuori vielä, että aineenvaihduntakin on vilkasta. Itse aikanaan nuorena esikoisen äitinä noin ikäisenäsi olin hoikimmillani kuin ikinä.

Yhteistyössä