Miten muka laihduttaminen on niin vaikeaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppoa

Vieras
Laihduttaminen on ihan yksinkertainen juttu. Syö vähemmän kuin kuluttaa. Niin simppeliä. Miten se voi olla niin vaikeaa tajuta että jos ei pysty liikunnalla laihduttamaan niin on sitten mättämättä naamaansa niitä kaloreita. Kaikki muu on pelkkää tekosyytä.

Toi syöminen on jännä psykologinenjuttu. On näitä lohtusyömäreitä ym; itsellä esim. syöminen loppuu kun seinään jos tulee jotain kriisiä tms; en tosin ikinä ole ollut yhdelläkään laihdutuskuurilla, olen kärsinyt aikasemmin anoreksiasta siis nuorena

Itse asiassa laihduttaminen ei ole vaikeata, kun sen päätöksen on tehnyt.
Mutta vaikeampaa on sitten jatkaa sitä "uutta elämää" ja pitää se paino vakaana.

Mutta kaikenlainen ilkkuminen asiasta on kaikista helpointa :)

Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
Toi syöminen on jännä psykologinenjuttu. On näitä lohtusyömäreitä ym; itsellä esim. syöminen loppuu kun seinään jos tulee jotain kriisiä tms; en tosin ikinä ole ollut yhdelläkään laihdutuskuurilla, olen kärsinyt aikasemmin anoreksiasta siis nuorena
Se on jännä kuinka me kaikki ollaan niin erilaisia. Toisilla menee ruokahalu kriisin keskellä ja toiset syö lohtuna. Mulle taas tunnetilat ei ole vaikuttanut syömisessä suuntaan eikä toiseen. Syön aina.
:D

Taitaa olla tapa lapsuudesta tai jonkinlainen mielenhäriö niillä jotka päästävät itsensä ylilihaviksi. Normaaliahan se ei ole. Ihmisen normaalitila on olla normaalipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja taina:
Taitaa olla tapa lapsuudesta tai jonkinlainen mielenhäriö niillä jotka päästävät itsensä ylilihaviksi. Normaaliahan se ei ole. Ihmisen normaalitila on olla normaalipainoinen.

Ihmisen normaalitila on syödä silloin kun sitä ravintoa on, ja laihtua kun sitä ei ole.

Keho pyrkii luonnostaan lievään ylipainoon, perua luolamiesajoista ugh.

Alkuperäinen kirjoittaja iuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Mulla ei ainakaan ole yhtään vaikeata tajuta tosiasioita. Mutta syömisviettini on järkeä voimakkaampi. :D

Erittäin hyvin sanottu, komppaan tätä. :D :D :D

h050.gif

Normaalin ihmisen määreeseen kuuluu myös jonkinlainen suvaitsevaisuus toisia kohtaan. Kohteliaisuus, kunnioitus...

Jos tämän tekstisi tarkoitus siis oli taas yritys suututtaa kaikki...? Mielipiteenä tietty ok, mutta jos vain mielipiteestä (eikä ärsyttämisyrittämisestä) olisi ollut kyse, niin olisit ottanut huomioon myös anorektikot...

Tosiasiahan on että liikalihavuus on suuri kansanterveydellinen rasite, aiheuttaa paljon sairauksia mm. ja sitä kautta kuluja yhteiskunnalle. Jokainen liikalihava on siis yhteiskunnan loinen joka nakertaa kansamme hyvinvointia.

Yhteistyössä