Miten mun maha on nykyään ihan pohjaton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Söin juuri täyden lautasellisen tonnikalasalaattia ja mulla on vieläki samanlainen nälkä. Täytyy varmaan syödä viel toinen vajaampi lautasellinen ku sitä jäi vielä.

Mut ihan sama homma vaikka söisin pitsan, mun nälkä ei lähde minnekään :o Sillon en kyllä toista vedä, pakkohan se on sit olla nälissään :D

Tää on inhottavaa koska mä yritän päästä eroon juurikin siitä napostelusta ja pyrin syömään säännöllisesti.

Mun maha täyttyy, näläntunne jää. Voikohan vaikea ummetus aiheuttaa tällaista?

Syö täysjyvätuotteita, maitotuotteita, hedelmiä, vihanneksia, protskua.

Miksi et syönyt lounaallasi myös esim. täysjyväriisiä/makaronia ja ruisleipää, levitettä ja lasillista maitoa???

[QUOTE="vieras";23820715]Syö täysjyvätuotteita, maitotuotteita, hedelmiä, vihanneksia, protskua.

Miksi et syönyt lounaallasi myös esim. täysjyväriisiä/makaronia ja ruisleipää, levitettä ja lasillista maitoa???[/QUOTE]

Teki mieli tonnikalasalaattia :D ja se on tosiaan sama juttu kaikilla ruuilla :/ nälkäheikotustunne ei lähde yhtään mihinkään.

Pyrin kyllä syömään terveellisesti. Kaikki tuotteet olenkin vaihtanut täysjyvään jo jonkin aikaa sitten. Mut ei vie tätä tunnetta nekään.

[QUOTE="a.p";23820878]joo mutta ei pitäis olla sen jälkeen ku on syöny ison annoksen ruokaa.[/QUOTE]

Mutta sinähän söit "vain" salaattia. :saint: Se on alkupala, ei ruoka. :p

No jos on ensin vuosia venyttänyt mahalaukkuunsa liian suurilla annoskoilla, niin kyllä siinä vain nälkää joutuu pitkänkin aikaa kokemaan ennen kuin mahalaukku palautuu normaalin kokoiseksi (jos palautuu???).

Yhteistyössä