M
myö
Vieras
Mie olen niin kyllästynyt lastenvaatteiden myyntiin Huutiksessa, kun nämä mammat on niin tarkkoja. Olen vielä toistaiseksi säästynyt negoilta, mutta mulle on valitettu esim. kaupanpäällisistä, siitä, että lapsen lelu oli unohtunut taskuun, siitä, että isossa vaatepaketissa kahdet housut olivat pienet, ym. ym. Ja nyt lähes pelkään, että joku huutaa noita myynnissä olevia lastenvaatteita, kun saan sitten taas olla selvittelemässä.
Niin mitähän laittaisin ilmoitukseen? "Huomioi, että vaatteet ovat käytettyjä?" Kuulostaako tuo siltä, että myyn huonokuntoisia? "Huomioi, että olen huolimaton"? Ei varmaankaan tuota parane tunnustaa... "Huomioi, että lapseni ovat laihoja ja omituisia ja pitävät päällään mitä kummallisempia riepuja ja niinpä luulen muidenkin lasten näin tekevän"? "Huomioi, että saatan antaa kaupanpäällisiä, joista järkytyt"?
Niin mitähän laittaisin ilmoitukseen? "Huomioi, että vaatteet ovat käytettyjä?" Kuulostaako tuo siltä, että myyn huonokuntoisia? "Huomioi, että olen huolimaton"? Ei varmaankaan tuota parane tunnustaa... "Huomioi, että lapseni ovat laihoja ja omituisia ja pitävät päällään mitä kummallisempia riepuja ja niinpä luulen muidenkin lasten näin tekevän"? "Huomioi, että saatan antaa kaupanpäällisiä, joista järkytyt"?