Miten muotoilisin huutis-ilmoitukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myö

Vieras
Mie olen niin kyllästynyt lastenvaatteiden myyntiin Huutiksessa, kun nämä mammat on niin tarkkoja. Olen vielä toistaiseksi säästynyt negoilta, mutta mulle on valitettu esim. kaupanpäällisistä, siitä, että lapsen lelu oli unohtunut taskuun, siitä, että isossa vaatepaketissa kahdet housut olivat pienet, ym. ym. Ja nyt lähes pelkään, että joku huutaa noita myynnissä olevia lastenvaatteita, kun saan sitten taas olla selvittelemässä.

Niin mitähän laittaisin ilmoitukseen? "Huomioi, että vaatteet ovat käytettyjä?" Kuulostaako tuo siltä, että myyn huonokuntoisia? "Huomioi, että olen huolimaton"? Ei varmaankaan tuota parane tunnustaa... "Huomioi, että lapseni ovat laihoja ja omituisia ja pitävät päällään mitä kummallisempia riepuja ja niinpä luulen muidenkin lasten näin tekevän"? "Huomioi, että saatan antaa kaupanpäällisiä, joista järkytyt"?

Oon itse kans seurannut tuota huutista ja just tuon takia en ole siellä alkanut omien lasten vaatteita myymään.Kun pitäis niin h..metin terkkaan olla joka ommel syynättynä,eikä siltikään ole aina ostajan mielestä oikein.Mutta tuo on jo törkeetä,että kaupanpäällisistäkin kehdataan valittaa!!Ykhdelle kaverille oli annettu neutraali,kun oli ollut muka väärää kokoa,vaikka oli ihan täysin k.o. merkkiä vastaavaa kokoa.Minusta outoa...

Laita huomautus, että " muistathan, että olet ostamassa käytettyä, uusia saa kaupasta" niin eiköhän mene perille. Itse myyn paljon huutiksessa ja olen vastaavanlaisen huomautuksen aina laittanut loppuun, jotta turha vikistä jälkeenpäin.. Eikä kukaan ole valittanut.

no sain mäkin negan sen takia, kun vaatteet on kuluneita. Ja joka HEMMETIN vaatteesta oli kuva, ja vieressä luki "kulunut"!! En ymmärrä miten voi tulla silti yllätyksenä?!

Alkuperäinen kirjoittaja huutomamma:
Laita huomautus, että " muistathan, että olet ostamassa käytettyä, uusia saa kaupasta" niin eiköhän mene perille. Itse myyn paljon huutiksessa ja olen vastaavanlaisen huomautuksen aina laittanut loppuun, jotta turha vikistä jälkeenpäin.. Eikä kukaan ole valittanut.

mä oon kans laittanu jotain tuohon tyyliin et muistathan että paketin vaatteet ovat käytettyjä eli ethän huuda jos uutta haluat kiitos

myin uudenveroisen reiman puvun mitä tosissaan oli vain muutaman kerran tytöllä käytetty silloin vauvana. noh ihan normaali palautteen sain mutta sähköpostiviestiin pisti että oli siitä mistä vetoketju vedetään ylös/alas niin sieltä takaata vähän lähtenyt maalia tai mitä niissä nyt on....

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Oon itse kans seurannut tuota huutista ja just tuon takia en ole siellä alkanut omien lasten vaatteita myymään.Kun pitäis niin h..metin terkkaan olla joka ommel syynättynä,eikä siltikään ole aina ostajan mielestä oikein.Mutta tuo on jo törkeetä,että kaupanpäällisistäkin kehdataan valittaa!!Ykhdelle kaverille oli annettu neutraali,kun oli ollut muka väärää kokoa,vaikka oli ihan täysin k.o. merkkiä vastaavaa kokoa.Minusta outoa...

Sama juttu. Minäkään en jaksa myydä huutiksessa vaatteita, kun se on niin hankalaa. Ei riitä, että kaikista vaatteista on kuva ja pieni teksti, vaan jokaisesta vaatteesta tarvitsee kirjoittaa pitkät kertomukset. Helpompaa on viedä vaatteet kirpparille, niin saa ostajat nähdä ne itse. Ja ne vaatteet, jotka ei mene kaupaksi vien UFF:n laatikkoon.

Minulla olisi myös iso kasa vaatteita, mutta en jaksa alkaa syynäämään niitä, jotta huutikseen kelpaisivat. Itse lahjoitan tutuille, joilla pienempiä lapsia kuin omani ja saavat sitten itse katsella tykkäävätkö vai heittävätkö pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
myin uudenveroisen reiman puvun mitä tosissaan oli vain muutaman kerran tytöllä käytetty silloin vauvana. noh ihan normaali palautteen sain mutta sähköpostiviestiin pisti että oli siitä mistä vetoketju vedetään ylös/alas niin sieltä takaata vähän lähtenyt maalia tai mitä niissä nyt on....

Ei kauheeta! Mitäpä kommentoit?

Mä olen nähnyt yhden tosi hyvän tavan "mainostaa" myynnissä olevia tavaroita ja se meni jotenkin näin:

"Nämä tavarat ei ole uusia. Jos haluat uusia, mene kauppaan, älä osta täältä. Varaudu siihen, että voit löytää tavarasta kolhun tai pikkuvian, jota itse en ollut huomannut - tämä ei tarkoita sitä että valehtelisin, mutta se mikä toisen silmään on pieni naarmu on toiselle valtava viilto. Ota myös huomioon että kuva vääristää, eikä kerro kaikkea. "

Alkuperäinen kirjoittaja huutis-fani:
Mä olen nähnyt yhden tosi hyvän tavan "mainostaa" myynnissä olevia tavaroita ja se meni jotenkin näin:

"Nämä tavarat ei ole uusia. Jos haluat uusia, mene kauppaan, älä osta täältä. Varaudu siihen, että voit löytää tavarasta kolhun tai pikkuvian, jota itse en ollut huomannut - tämä ei tarkoita sitä että valehtelisin, mutta se mikä toisen silmään on pieni naarmu on toiselle valtava viilto. Ota myös huomioon että kuva vääristää, eikä kerro kaikkea. "

Tää on aika hyvä, mutta karkottaako se ostajia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sillä tyypillä oli siis satoja palautteita, suurin osa oli plus-palautteita eli paljon oli myynyt ja silläkin hetkellä oli myynnissä vaikka mitä, vaatteita ja muuta tavaraa...
Ja se oli tosiaan noin suoraviivaista tekstiä, tuota loppua en ihan muita oikein mutta noilla sanoilla se alkoi "Nämä tavarat ei ole uusia, jos haluat uusia, mene kauppaan, älä osta täältä". :D

Alkuperäinen kirjoittaja se edellinen:

Sillä tyypillä oli siis satoja palautteita, suurin osa oli plus-palautteita eli paljon oli myynyt ja silläkin hetkellä oli myynnissä vaikka mitä, vaatteita ja muuta tavaraa...
Ja se oli tosiaan noin suoraviivaista tekstiä, tuota loppua en ihan muita oikein mutta noilla sanoilla se alkoi "Nämä tavarat ei ole uusia, jos haluat uusia, mene kauppaan, älä osta täältä". :D

Ilmeisesti se siis oli kyllästynyt niihin muutamiin nega-palautteisiin jotka oli ihan jostain turhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kauheeta! Mitäpä kommentoit?

en viitsinyt pistää mitään. minä itse en nyt välttämättä olis viitsinyt pistää kenellekkään postia jos nyt joku viiru löytyy sieltä takaata. jos se olisi ollut edes edessä ja oikein näkyvää....

Mä näin kerran sellasen vaatepaketti-iloituksen, jossa luki jotenkin näin: Kaikki vaatteet ovat käytettyjä. Osa uudenveroisia, osa hyväkuntoisia, osa tyydyttäviä. Ja mitään yleiskuntoluokitusta ei pakettiin oltu valittu eikä luokiteltu vaatteita yksi kerrallaan. Tää vaikutti mun mielestä hyvältä. Ainakin minimoi jälkikahinat, koska jokainen voi sitten valita minkä kuntoisena mitäkin vaatetta pitää.

Yhteistyössä