Miten musta tulis kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita kuvaa! Tietysti meikki, vaatteet ja hyvä itsetunto auttaa. Painonpudotus jos tarvis, hiukset kauniisti jne. Mä olen haaveillu et joku stylisti tsekkais mulle sopivia vaatteita.

No en kyllä kuvaa laita. Mun naama on vähän semmonen kirjava eli ei filmitähtien tasainen. Ei jaksais kuitenkaan meikata juhlatällinkiin päivittäin vaikak vähän kuintekin meikkaan.
Mun hampaat on olleet aina kellertävät, niihin ei mikään auta. Painoa ja kiinteyttä oon yrittänyt saada kondikseen juoksemalla ja salilla mutta vieläkin on tekemistä. Etuvarustus ei ole turhan iso. Hiukset tuntuu aina hapsottavan, tummanruskeat väriltään. ...ARGH...tämmönen tylsä...

Kampaajalle, hampaiden valkasuun jos ne häiritsee, kosmetologille ni iho saadaan kuntoon. Hyvät tuotteet, ni riittää pieni ehostus. Ja ihan satavarmasti sulla on kauniitakin kohtia itsessäsi, korosta niitä.

no ni, meikkipuuteria, ripsaria sipaisu nude/hieman punertavaa huulipunaa, tukkaan kaupasta hiusväri, kampaamossa leikkaus, kaupasta boot cut farkut ja joku paita, laukku ja kengät samaa väriä, a vot!

Yhteistyössä