miten musta tuntuu et toi mies pitää mua HIUKAN tyhmänä välillä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomatonta!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomatonta!!!

Vieras
olen ammatiltani pintakäsittelijä. valmistuin vuonna 1998 ja siitä asti olen sitä työtä tehnyt, siis maalannut taloja sisältä ja ulkoa, tapetoinut, kitannut ymsyms.

nyt alettiin remppaan meidän kotia ja mies maalas ton eteisen ja sanoin, et mä jatkan sit huomena.. ja mies alko mulle KERTOMAAN miten pitää suojata lattiat, katto, pistorasiat ja miten hän jätti telan maaliin ja muovipussiin ettei kuivu ja että pikkutelan jäljen päältä pitää sit vetää isolla telalla kun se imee enemmän maalia niin jälki on erilaista ja et pitää muistaa et maali ei oo vesiohenteista et jos mä laitan vettä niin pensseli ei kulje et häl on täs tällanen pullo mis on tärpättiä jnejne.

VOI JEESUS meinas oikeesti käpy palaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

Jos mies ei muista mitä teet työksesi?:laugh:

joo se varmaan luulee, että mä tulen mun päivätyöstäni sairaanhoitajana joka päivä valkosissa työhaalareissani yltäpäältä maalissa, kitissä ja pölyssä ja vasara, sikli ja pari lastaa ja pensseliä taskussa :D
kaiken kruunaa mun työmaiharit joiden kärjet olen tupakkitauolla vuosia sitten maalannut valkoisiksi ja kaveri maalas niihin pieniä mustia kukkia :D

Yhteistyössä