Miten nainen flirttailee naiselle jos on ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiuhtiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiuhtiliini

Vieras
Vinkkejä?? Osaan flirttailla kyllä miehille mut nyt yksi nainen tuntuu flirttailevan mulle. Katsoo pitkään, hymyilee, iskee silmää, kehuu kauniiksi, muruttelee, tulee jutulle, lähettää pusuja...voisko se tykätä musta enemmänkin? Olen tottunut enempi tähän miehen ja naisen väliseen flirttiin mutta kummasti tuokin nainen alkanut mua kiinnostaa :)

Mulla on ystäviä, joille tuollainen on ihan tapa ja ominaisuus, eivät ole silti bi-seksuaaleja... kannattaa siis hieman kysellä ihmisen taustoista onko seksuaalisuus jotain muuta kuin hetero.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vinkkejä?? Osaan flirttailla kyllä miehille mut nyt yksi nainen tuntuu flirttailevan mulle. Katsoo pitkään, hymyilee, iskee silmää, kehuu kauniiksi, muruttelee, tulee jutulle, lähettää pusuja...voisko se tykätä musta enemmänkin? Olen tottunut enempi tähän miehen ja naisen väliseen flirttiin mutta kummasti tuokin nainen alkanut mua kiinnostaa :)

no hyi....mä kävisin sanoon muutaman valitun sanan

• Haha
No ei kai nyt heti voi kysellä et anteeks oletko täys hetero vai bi? :D
Seurustelee kyl miehen kanssa mut eihän se mitään katso. No kyllä mäkin kavereiden kanssa voin hassutella mut tota on nyt jatkunut säännöllisesti jo jonkin aikaa, ja se on vaan lisääntynyt, niin mietin voiko tossa olla jotain tykkäämistä takana.

Voi etkö eileen saanut riittävää vastausta? kuka täällä kaks plussalla voisi tietää onko se susta kiinnostunut? Ei kukaan. Tuskin olisi nuon härski jos oikeesti olisi susta kiinnostunut. kuullostaa kaverilliselta.

En MINÄ oo eilen täällä käynytkään????
Ja vaikka olen erittäin huumorintajuinen niin sorry, mut ei mulla ole ystävien kesken tuollaista lässytystä tai silmäpeliä. No ehken oo vaan tajunnut, otan sitten ystäväksi hänet :D

Mä en oo koskaan flirttaillu, oon sillein kaverina hömpsötelly, katellu, hymyilly jne. mut tää nainen tekee esim. sitä et katsoo pitkäääääääään, koskettaa jne, alkuun oli ihan flirtti, nyt vois aatella et syvempääkin. Taidan olla hakoteillä ja pahasti. Voiko tosiaan tuntua tältä jos toinen onkin vaan kaverimielellä liikkeellä

Läheisten kavereiden ja läheisiksi KAVEREIKSI haluavien kesken tuollainen on yleistä. Jos seurustelee miehen kanssa, niin miksi kuvittelet sen olevan piilolesbo pettäjä????

Miksi sen pitäis olla "piilolesbo pettäjä"? Ei kaikki ole noin kapeakatseisia elämässään. Itse esim olen avioliitossa lasteni isän kanssa ja meillä on ihana perhe, mutta ihan vapaasti olen aina saanut pitää tyttöystävää, jos haluan. Mies on alusta asti tiennyt minun olevan polyamorinen ja bi, ei siinä mitään pettämistä ole. Mies taas on lähinnä 'yksiavioinen' ja hetero, eli ei toistaiseksi ole ollut kiinnostunut muista, kuin korkeintaan minun kiinnostuksenkohteistani.

• Rakkaus
Miksi sen pitäis olla "piilolesbo pettäjä"? Ei kaikki ole noin kapeakatseisia elämässään. Itse esim olen avioliitossa lasteni isän kanssa ja meillä on ihana perhe, mutta ihan vapaasti olen aina saanut pitää tyttöystävää, jos haluan. Mies on alusta asti tiennyt minun olevan polyamorinen ja bi, ei siinä mitään pettämistä ole. Mies taas on lähinnä 'yksiavioinen' ja hetero, eli ei toistaiseksi ole ollut kiinnostunut muista, kuin korkeintaan minun kiinnostuksenkohteistani.

Miten SINÄ flirttaat naisille?

[QUOTE="aapee";24342252]Miten SINÄ flirttaat naisille?[/QUOTE]

Ihan niinkuin miehillekin. :) Sitä on vähän vaikea selittää... Minä kuulemma olen aina ulosanniltani flirttaava, joten vaikea eritellä. Niin no, en koske ihmisiin yleensä, eli siitä erottaa, jos olen kiinnostunut. Hipasen ohimennessä, pidän kädestä jne. :) Mutta sekin on kuitenkin yksilöllistä, jotkut koskevat ketä vain... :/

No tämä nainen koskee ketä vain, siitä on vaikea sanoa siis mitään. MUTTA en ole kyllä huomaanut et hän muita katselisi tuolla lailla kuin minua tai flirttaisi...onko hän sitten kiinnostunut vai oonko mä vaan kiva mistäs nyt tonkin saan selville kun en suoraan kehtaa kysyä

Missähän nykyään meet.🤔
Vuodet ovat vierineet ja lapset ovat jo isoja.🥹

Yhteistyössä