Hae Anna.fi-sivustolta

Miten nainen saadaan?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Sportman, 21.07.2005.

1. Sportman Vierailija

Täytyy taas antaa neuvoja, kun niitä kovasti kaivataan. Palstalla on monta aloitusta sinkkuuden kurjuudesta ja halusta päästä suhteeseen. (jota kyllä ihmettelen).
    Kirjoitan muutaman teesin miehille, miten saatte naisen kiinnostumaan.

Ihan ensiksi faktaa. Nainen haluaa miehen, ei hiirtä. Nainen ihailee voimaa, vauhtia, sankaruutta, vaarallista elämää ym. Et voi iskeä naista kertomalla, että harrastat postimerkkeilyä. Siinä ei ole mitään seksikästä. Sinun tulee harrastaa miehekkeitä lajeja, joista huokuu testosteroni ja vaara. esim. moottoripyöräily, vuorikiipeily, kickboxing, sovellettu reserviläisammunta, maastopyöräily ym. Nainen kiinnostuu heti tällaisesta miehestä jo lähtökohtaisesti, koska hän salaisesti unelmoi juuri kaikestä tällaisesta.

Olette varmasti huomanneet, että mainitsen moottoripyöräilyn useasti, kun kirjoitan naisen iskemisestä, mutta tosiasia on, että lähes kaikki naiset ovat kiinnostuneuta tulemaan kyytiin ja siitä on helppo jatkaa. Viedä kahville, maakunta-ajelulle, toiseen kaupunkiin ym. Jos nainen pitää tästä lajista, on lähes varmaa, että saat kyseisen naisen.
    Miehen ulkonäkö on tärkeä. Lihava ei saa olla. Tulee olla urheilullinen ja treenattu. Läskimahaa ei saa olla, vaan sixpack. Sängyssä nainen rakastaa sporttista miehen vartaloa. Lihavuus ja läski ei ole naisen mielestä seksikästä.
    Vaatteet on oltava trendikkäät, joskaan mikään trendipelle ei tarvitse kuitenkaan olla. Siis ei alehallin aletangosta ostettuja setäpaitoja ja teryleenihousuja. Myöskään äidin joululahjaksi ostama slipoveri ei saa naista syttymään.

Trendifarkut, rento valkoinen paita ja retrolenkkarit ovat kaupunkielämässä in ja naiset kääntävät taatusti päätään sinun puoleesi tai eivät ainakaan karkuun juokse, kun menet oluttuoppisi kanssa samaan terassipöytään.

Puhuessasi naiselle, katso häntä silmiin. Hymyile paljon, puhu kiinnostavista asioista, kehu naista(ei liikaa), yritä olla hieman ""desperado"".

On se kumma, että naisen saaminen on joillekin ongelma. Itsellä ei koskaan ole ollut vaikeuksia saada naista kiinnostumaan, tosin olen juuri noudattanut ohjeita, jotka tässä teille kerroin.

Perusasia on kuitenkin se, että sinulla tulee olla jotain, josta nainen kiinnostuu. Yritä keksiä, mikä se juuri sinun kohdalla olisi. Ellet keksi mitään, niin keksi jotain ihan uutta. Osta vaikka se pyörä. ;)

Jos kysyttävää, annan lisäohjeita.

2. Liza Vierailija

En ihan oikeasti voi käsittää sinua. Miksi et ymmärrä milloinkaan kuinka erilaisia me ihmiset olemme?

Olen aidosti järkyttynyt.

Toki tuollaisilla avuilla voi saada sellaisen naisen, jonka sinä haluat. Olet mielestäsi täydellinen mies. Joku toinen mies haluaa aivan erilaisen naisen kuin sinä.

Vastaa minulle ymmärrätkö tämän asian, elämän perusjutun, sen, että olemme kaikki erilaisia ja haluamme eri asioita kumppaniltamme.

3. Jaaha Vierailija

Sporttis on taas palannut lomalta. Minun puolestani olisi voinut jäädä palaamatta.

4. nainen Vierailija

Tavallaan ihan hyviä oivalluksia, mutta fiksummalle naiselle liian pintapuolista ja läpinäkyvää. Tärkeämpää on, että on jotain (mielellään yhteistä), mistä nainen kiinnostuu. Ja parempi olisi, jos se miehessä vain olisi ilman, että tarvitsee yrittää keksiä.

Testosteroni voi aluksi ""huumata"", mutta pelkästään se miehessä ei yleensä riitä naiselle pitemmän päälle. ...tai mitä mahtaa nainen sitten suhteelta odottaakaan. Muista, että nainen saattaa toivoa saavansa sen moottoripyörän mukana hyvän vehkeen, ajotaidon, jännitystä, turvallisuutta ja tilanteen hallintaa.

5. Inkku Vierailija

Tämä mies mahtaa olla tylsää seuraa kun selvästi sama levy pyörii päässä vuodesta toiseen.

6. Nuka Vierailija

Niinpä. Ja varsinkin kun juttu on noin syvältä luotavaa. Moottoripyörät? Tylsiä ja mielikuvituksettomia peniksen jatkeita.

7. Tessa Vierailija

Täytyy tunnustaa, että minuun puree kyllä kaikki ap:n vinkit millainen miehen pitää olla. Pidän just sellaisesta miehestä, mutta yksi tärkeä pointti häneltä jäi sanomatta: kyllä se henkinen sama aaltopituus myös pitää olla.

8. Kati Vierailija

Sportman on pääosin oikeassa, mitä kirjoittaa. Juuri noilla teeseillä nainen kiinnostuu. Minä ainakin. ;) Miehen tulee olla mies, ei viiriäinen. hih..

9. Lola Vierailija

Minua miehet piirittävät tuo tuostakin. Tärkeintä miehessä minulle on ehdottomasti ajattelukyky ja keskustelutaito sekä miettimisen taito. Sen jälkeen tulee muu, kuten luotettavuus, samankaltainen huumorintaju ja vastuuntuntoisuus jne.

Aloittajan kaltaiset toopet saavat ihoni kananlihalle. Voin silloin tällöin toki käydä keskusteluja ulkonäöstä ja urheilusta, mutta kun mies ei osaa puhua mistään muusta kuukausiin, hän saa armotta pakit. Niin minulta kuin lähes kaikilta muiltakin naisilta ;)

10. Miehinen mies Vierailija

Täällä se taas nähtiin. Ne naiset, joiden läskit tursuaa ja perussuomalainen asenne näkyy eivät saa sporttiksen kuvaamia miehiä. Ne naiset suureen ääneen protkottaa ja arvostelee näitä sporttiksen kikkoja.
    Muutama tosi hyvä poikkeus naiseksi on täällä joukossa. Vähemmän kyllä, niin kuin elämässä muutenkin. Hyvät naiset saa parhaat miehet ja nyvät miehet parhaat naiset.

Menkää tyhmät, tursuvat ihramahat iskemään miehiä jonnekin lähiöpubiin tai jääkää kotisohvalle tursumaan lisää. Emme me miehekkäät, komeat ja älykkäät miehet tarvitse teitä näkökenttäämme.

11. Tässä kirjoittamasi faktat, jotka eivät päde:

Et voi iskeä naista kertomalla, että harrastat postimerkkeilyä. -voipas. Se olisi ainakin paljon persoonallisempaa ja kiinnostavampaa kuin joku punttisalilla käynti harrastuksena.

Nainen kiinnostuu heti tällaisesta miehestä jo lähtökohtaisesti, koska hän salaisesti unelmoi juuri kaikestä tällaisesta. -eipäs. Minulle on oikeastaan ihan sama mitä mies harrastaa, kunhan harrastaa. Toisaalta noissa lajeissa on epäkiinnostavatkin puolensa ja mielikuva noita lajeja harrastavasta on....no, tietyntyyppinen.

Miehen ulkonäkö on tärkeä. Lihava ei saa olla. Tulee olla urheilullinen ja treenattu. -Mielummin normaali ja pehmeä, kuin joku yli-treenattu appelsiinikainalo. YYYÄÄKKK!

lähes kaikki naiset ovat kiinnostuneuta tulemaan kyytiin. -Oikeastaan ei minkään pyörän kyytiin. Mitä jännittävää siinä on, se on PYÖRÄ, God damn!

Trendifarkut, rento valkoinen paita ja retrolenkkarit ovat kaupunkielämässä in ja naiset kääntävät taatusti päätään.
    - Riippuu kantajasta. Jos käyttäytyy kuin itserakas sika ja on ihan lärvit, on ihan sama miten pukeutuu. Itse pidän siitä, ettei mies ole liian laitetun näköinen, vähän renttu, sinnepäin pukeutunut, eikä liian siisti.

kehu naista(ei liikaa), - No, tuossa voi sitten oikeasti olla aika varovainen. Minä ainakin heti huomaan miten iskuyritys paistaa läpi---> epäkiinnostavaa. Kohtelias täytyy olla, mutta tosiaan ei saa alkaa nuoleskella ja kehuminen täytyy näyttää siltä, että se olisi täysin taka-ajatuksetonta ja rehellistä.

Samaa mieltä kyllä olen hymyilystä ja katseesta. Mutta minun ohjeeni on, että älä ole ördäys-kännissä, ole oma itsesi, älä ole ylimielinen tai kompensoi heikkoa itsetuntoasi olemalla naiselle pottumainen tai aliarvioiva. Älä tuijota rintoja, kun nainen puhuu sinulle, älä edes vilkaise, sen huomaa, jolloin naisesta tuntuu, että olet tyhmä, kun et osaa tehdä sitä huomaamattomasti. Ole hauska ja seurallinen, eli periaatteessa rento, puhelias ja huumorintajuinen. Flirttaa, mutta älä samaan aikaan muiden naisten kanssa. Ole fiksu ja kohtelias. Asioista ei tarvitse keskustellessa olla samaa mieltä, mutta toisen mielipidettä on kunnioitettava. Suhtaudu huumorilla puutteisiisi. Älä jännitä.

Minua on yritetty iskeä monta kertaa, eikä kiinnostukseni ole riippunut ulkonäöstä tai miehen rohkeudesta. Moni on ollut vähän ujo, mutta sympaattinen ja olen heti kiinnostunut, koska he eivät sitten esitä mitään mitä eivät ole. Liika humala on huono juttu, se tekee ihmisestä tyhmän ja arvaamattoman.

12. Sportman Vierailija

Täytyy taas hieman selittää, kun muutama typerys ei ymmärrä, mitä tarkoitin.
    Teeseilläni ei välttämättä pääse heti naimisiin, vaan tarkoitin sitä, miten nainen saadaan kiinnostumaan miehestä. Ilmanmuuta loppu on henkilökemiaa, sitä en ole missään vaiheessa kieltänyt.
    Käsi sydämelle arvon leidit..kumpi teitä kiinnostaa enemmän tavatessanne miehen esim. terassilla. Postimerkkeilijä vai juuri tunturivaellukselta tullut maailmanmatkaaja? Olkaas nyt ihan rehellisiä.
    Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja aina ovat naiset olleet lääpäällään, kun kerron seikkailuistani.
    Thelma ja Louis-elokuvassakin Geena Davista kiinnosti pahaa poikaa näyttelevä Brad Pitt, ei naisen nössö mies.

Älkää siis naiset puhuko soopaa.

13. Inkku Vierailija

Ajatella minkä pakkauksen minä olen löytänyt!Miesystävälläni on erittäin arvokas postimerkkikokoelma!Hän on asunut 3 vuotta jenkeissä, 3vuotta Ruotsissa.Hän tietää historiasta kuin historiasta kaiken,lukee paljon,opiskelee tälläkin hetkellä vaativaan tehtävään vaikka on 46v.

Voit sporttis olla varma, että arvostan hänen harrastuksiaan ja tietouttaan enemmän kuin miestä jolla ei päässä pyöri muu kuin antaa neuvoja miehille / naisille elleissä millainen pitää olla.Tai joku prätkä,pah kun näen näitä varhaiskeski-ikäsiä prätkineen ei siinä voi kuin sääliä, yritetään niin olla nuorekasta. Ja mitä egon kasvattamista,varmaan seurassasi ei nainen saa suunvuoroa kun kerrot näistä huikeista kokemuksistasi ja jälki käteen olet ollut mielestäsi niin haluttava ja hurmaava. Jaa-a kuinkahan mahtaa olla?

14. Monkey Vierailija

Mulle nyt ois aivan sama mitä mun ihastukseni harrastais. Mut miehinen miehen täytyy olla, muuten jää mun pisteet saamatta. Itselleni miehisyys näkyy työsuorituksista. Eli en halua miestä joka näyttää toimistopellelle (anteeks vaan kaikki toimistotyöläiset).

15. pentti Vierailija

-Taas sportman osui ytimeen. Ja naisten lauma yrittää kampata sportin. Toissa kesänä minulla oli lainassa kaverini Harley Davidson pyörä ja kun kaarroin terassille niin ainakin kaksi kymmentä neitokaista kuolasi minua ja pyörää.Paria kyyditin ihan petiin asti....Ah,mikä olikaan nautinnollisempaa kuin kaunis nainen pakkarilla ja avoin baana.... Rento ote baaritiskillä,sänki,farkut ja yllä puhdas valkoinen paita ja älykäs keskustelu eipä nainen muuta tarvitsekaan....Tietysti postimerkkikansio kainalossa,vesilasi ja ujo hymykin tehoaa...joihinkin naisiin.Meitä on moneksi mikä on hyvä homma. Mutta kuten sportman kirjoitti naisiin tehoaa valitettavasti tietty miesmalli ja sille ei mitään voi. Jatka opettamista sportman!

16. sportwoman Vierailija

hyvä sporttis,että sulla menee lujaa..
    Mä en IKINÄ lähde moottoripyörän kyytiin, ja muutenkin olen alkanut arvioimaan luonnetta enemmän kuin ulkonäköä,jonka pitää kuitenkin olla miellyttävä suhteessa vähintään 60-40 %, eli luonne ratkaisee.

¨Liian komeat ovat luonnevikaisia,,kuten on käynyt ilmi, mutta pitkät suomalaiset miehet saavat aina sydämen läpättään, jos on luonne sopivan tasainen..ja muuten normaali mies.

Nuo tavoitteet joita miehessä sun mielestä pitäisi olla, päde kaikkiin naisiin.

Jos minulta kysyttäisiin joskus miksi valitsit tämän miehen elämänkumppaniksi: vastaus olisi: koska hän on turvallinen, ja luotettava. SIINÄ SE: ei muuta. Heippa!

17. nainen Vierailija

Turvallisuus ja luotettavuus ovat tärkeitä ominaisuuksia. Osaatko Sportti kertoa, miten ne näkyvät miehessä? Minkälaisen prätkämiehen matkaan naisen kannattaa suostua?

18. sportwoman Vierailija

naisena vastaisin yhden jutun, ennen sporttista,, ehkä se on että ymmärtää miehisyyden, ja machoilun rajat, säännöt selvät selkärangassa,, kolme s:ää

19. nörtti Vierailija

Jos ostan prätkän ja saan bongattua jonkun ihanan nörttitytön kyytiin, niin eikös hänellä pidä olla ajovarusteet ? Ja eikö kypäräkin pidä olla ? Kuuluuko etikettiin, että miehellä on ne valmiina vai miten homma etenee ?

20. noh Vierailija

pikku-nörtti,, olet oikeassa, niin se menee. Kuka sittenkään lähtee kyytiin, se on se oikea. Luulen niin se menee:
    Pojat, se nainen joka lähtee prätkäsi kyytiin, varusteiden kera, tai ilman, on VARMASTI se oikea. Uskon nyt sen.

21. teryleeni-tauno Vierailija

Sporttis on soneran provokaattori

22. Lord Boredom Vierailija

""On se kumma, että naisen saaminen on joillekin ongelma. Itsellä ei koskaan ole ollut vaikeuksia saada naista kiinnostumaan, tosin olen juuri noudattanut ohjeita, jotka tässä teille kerroin.""

Joillakin meistä on sen verran itsekunnioitusta jäljellä, ettei meitä kiinnostaa myydä sieluaan vain siksi, että jotkut keskivertonaiset (ja vastaavasti -miehet) katsoisivat meitä ja rakastuisivat ulkokuoreemme. Joillakin meistä ei ole tarvetta TEESKENNELLÄ saadaksemme seksiä ja huomiota.

Kuinka minä voisin ikinä rakastaa naista, joka rakastuu minuun siksi että noudatin jonkun sportmanin listaa? Me ""kilpailemme"" aivan eri naisista.

23. Kymysys Vierailija

Jos naisella ei ole moottoripyörää? Niin oletettavasti ei omista myöskään kypärää. Jos olet sitä mieltä, että nainen haluaa kyytiin. Ilman omaa konetta. Onko sinun varastoissasi kaksi kypärää? Niinkuin Tuhkimo tarinassa.. (sovittelemaan).

24. sportwoman Vierailija

olet oikeassa, vakka kantensa valitsee.

25. joojoo Vierailija

Niin no onhan niitä tyylittömiä pimatsuja, jotka hakevat vain seuraa hetkeksi teistä ja munanjatke-pyöristänne. Vaikka te olettekin yksinkertaisia ja mustavalkoisia, niin se ei tarkoita sitä että kaikilla maailman naisilla olisi sama maku. Jos se sinun esille ottamasi Brad pitt harrastaisi postimerkkeilyä, niin en usko, että se hänen naistensaantiinsa vaikuttaisi. Sitten taas sinun kaltaisesi voi harrastaa vaikka ihan mitä vaan, etkä siltikään saisi esimerkiksi minua. Luulen, että olet muutenkin sellainen aika itseriittoisen oloinen, joka kuvittelee olevansa älykäs ja hauska, mutta joka ei oikeasti koskaan saa ketään tasokasta naista. Jotaihan se kertoo, että olet vapaa tällä hetkellä ja ilmeisesti koko ajan olet sitä ollutkin...

Minuun vetoaa aitous, se ettei yritä pönkittää statustaan koko ajan. Sinunlaisesi miehet kierrän kaukaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri