Miten näpäyttää miehen kaveria joka alkaa olemaan meillä liian kotonaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28634560:
Ojennat sille mopin kouraan.

Voit myös kysäistä että koskahan vieras olis kotona jos heti lähtis?

Kyllä tuo eka vaan toimii - hehhee... Isäntä teki niin mulle, kun oltiin nuoripari ja mä kyttäsin sen imuroinnin tuloksia. Imuri tipahti isännän käsistä niille sijoilleen ja tämä tuumasi, että imuroipas ihan ite sitten. Mä siihen jäin ihan :O ja :ashamed:

:D Enkä sen koommin ole sen hommia arvostellut ;)

Viimeksi muokattu:
Olen uusissa naimisissa, ja mieheni aikuinen poika on vain vähän minua nuorempi.

Tää poika kanssa on sellainen ns. vitsailija, enkä voi nyt ihan kauhean tylysti hänelle tokaista, kun on miehen poika. Mutta joskus jos on ihan tyhmää kommenttia niin saatan aika äkäisesti sanoa takaisinkin että herra on hyvä ja tekee itse esim. salaatin tms. jos ei maistu... Kerran kun sanoi (isälleen, isänsä oli tehnyt ruokaa) että mitä paskaa täällä taas on pöydässä (oli joku eri merkkinen makkara varmaan mitä herra oli tottunut) komensin pöydästä pois. Sanoin että ei tarvitse syödä... no tämä aikamies tuijotti mua hämmästyneenä mutta vaikeni sitten ja söi, enkä häntä nostanut minnekään. Aina ei lievä vitsailu auta, vaan täytyy ihan oikeasti osoittaa että rajani kulkee kuule ihan tasan tässä.

Yhteistyössä