Miten noi rintaliivien koot oikein menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin itselleni kahdet uudet liivit. Ok, rinnanympärys pieneni hieman, mulle käykin 75 eikä 80-85. Toisissa liiveissä kuppikoko oli C ja toisissa D (aiemmin olen käyttänyt B-kuppia ).

Miten ihmeessä? Mä olen aina kuvitellut, että mulla on pienet rinnat, ja onhan ne. Nuorempana olin ihan lauta, eikä ne nyt paljon ole kasvaneet siitä. Ja olen myös kuvitellut, että kuppikoko D on iso koko. Ilmeisesti ei sitten ole?

Mikä sitten ON iso kuppikoko? F--> ja ylöspäin?

80B ja 75C on ihan samaa kuppikokoa samaten 85B ja 75D.

Kuppikokoa suhteutetaan ympärykseen, eli nuo ylläolevat koot on rinnakkaiskokoja.

Jos otat esim. 70A ja 90A liivit vierekkäin niin kuppihan on ihan eri kokoinen noissa.

Huono vastaamaan muuten, mutta sen tiedän, että rintsikoissa on joku rinnakkaiskoko, joka vaihtelee juurikin sen mitan ja kupin välillä..OIsko vaikka niin, että 75 C, voikin olla 80 B tai jotenkin noin... En oo perehtynyt, mikä harmittaa, kun tuntuu, etten vieläkään osaa ostaa oikeen kokoista liiviä, vaikka ikää jo aivan liikaa...

[QUOTE="Mii";24548650]80B ja 75C on ihan samaa kuppikokoa samaten 85B ja 75D.

Kuppikokoa suhteutetaan ympärykseen, eli nuo ylläolevat koot on rinnakkaiskokoja.[/QUOTE]

Siis esim. koot 85A-80B-75C ovat rinnakkaisia, samoin koot 85B-80C-75D, näin laitettuna auttaa ehkä hahmottamaan rinnakkaiskoon muodostumista hiukan paremmin :)

Joku on tainnut käydä Changella ostamassa liivit :D Niillä on ihan oudot koot.

Siis toki muissakin hieman koot voivat vaihdella, etenkin jos olet rajatapaus esim rinnan alta mitattaessa, mutta... Itse käytän kokoja 75 tai 80 riippuen merkistä ja rinnan alta olen vajaat 80.

Yhteistyössä