S
sinkkuuteen totutteleva
Vieras
Seurustelin 7 vuotta exäni kanssa, asuimme yhdessä jne. Ero tuli vuoden vaihteessa, eli aika tuore sinkku olen vielä (ainakin omasta mielestäni). Nyt olen tavannut mukavan miehen, jonka kanssa olen käynyt deitillä ja ilmeisesti hän on kiinnostunut minusta. Ongelmana on että minusta tuntuu että tämä kaikki tapahtuu niin nopeasti. En tietenkään ole vielä päässyt yli exästäni, vaikka tiedän etten halua häntä takaisin, mutta tietysti noin pitkän suhteen loputtua on myös pitkä suruaika.
Olen kiinnostunut tästä uudesta miehestä, mutta en tunne olevani vielä valmis mihinkään vakavaan tai tiheään tapailuun. Kuitenkin harmittaisi olla antamatta sille mahdollisuuden, kun kerran on kiinnostava mies kyseessä.
Kertokaa te muut jotka olette joskus eronneet pitkäaikaisesta suhteesta miten pian olette alanneet uuteen suhteeseen? Ja miten siinä kävi? Vaikuttiko entinen suhde uuteen suhteeseen? Kannattaisiko jättää väliin ja odottaa kunnes on kokonaan toipunut entisestä?
Olen kiinnostunut tästä uudesta miehestä, mutta en tunne olevani vielä valmis mihinkään vakavaan tai tiheään tapailuun. Kuitenkin harmittaisi olla antamatta sille mahdollisuuden, kun kerran on kiinnostava mies kyseessä.
Kertokaa te muut jotka olette joskus eronneet pitkäaikaisesta suhteesta miten pian olette alanneet uuteen suhteeseen? Ja miten siinä kävi? Vaikuttiko entinen suhde uuteen suhteeseen? Kannattaisiko jättää väliin ja odottaa kunnes on kokonaan toipunut entisestä?