No mä en sitten vissiin ole peruskoulua koskaan käynyt. Kyllä mulla päättötodistus moisesta koulusta on, mutta en osaa noita ulkoota.
Minä en ole käynyt peruskoulua, sanoivat sitä kansakouluksi silloin. Kertotaulut kyllä osaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mä en sitten vissiin ole peruskoulua koskaan käynyt. Kyllä mulla päättötodistus moisesta koulusta on, mutta en osaa noita ulkoota.
Ihmisillä on erilaisia lahjakkuuksia elämässä, joten ei mikään erityisen lahjakkuuden merkki ole tämä testi. En itse ole musikaalinen, en taiteellinen, en liikunnallinen. Tämän tyyppisissä tehtävissä vastaus on ihan samalla sekunnin sadasosalla mielessäni silloin kun näen tehtävän. En osaa sanoa noita sekunteja sanoa koko tehtävään, mutta vaikka herättäisit minut yöllä kesken unta, niin oikeat vastaukset kyllä saisit sillä sekunnillaMeitä on moneen junaan....ja sehän on vain rikkaus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28825934:24sek
Alkuperäinen kirjoittaja hitura yrittää;28826141:Neljä minuuttia näytti menneen, kukaan ei varmasti saa huonompaa