Miten nuo miehet ei huomaa?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Käytiin perjantaina kangaskaupassa ja ostettiin matskut auton sisutuksen verhoiluun sekä keittiöön uudet verhokankaat. Sanoin sit miehelle alkuillasta, et meen ompelemaan verhot pikaisesti, et saan ne ikkunoihin nopsaan. Ompelin ne ja laitoin ikkunoihin. Mies oli ollu puuhailemassa omia töitään sillä välin. Kävin sanomas, et tuuppas käymään täällä ja kävelin keittiöön. Kysäisin, et mitäs sanot. Mies katseli miuta jonkun aikaa ja kysäs, ni niin mistä :o Mie sit levitin käteni ja sanoin, et katsoppas nyt oikein tarkkaan. katseli edelleen miuta päästä varpaisiin ihmetellen ja kysyi, et mitä mie oon itsellein tehny? :o :laugh: Sanoin, et katsoppas hieman ympärilles tarkemmin. Vasta siinä vaiheessa huomas verhot ja totes, et hienot niistä tuli :D Kävin vaan nauramaan, et miten ei voinu tajuta, ku viel läksin verhoja ompelemaan tuntia aiemmin ja sanoin laittavani ne ikkunaan :) ja kun mies vielä oli se, joka edellisiin verhoihin tympiinty ja halus ne pois :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Hän ei ollut varsinaisesti kuunnellut sinua.*nauraa*

Ku ois viel halunnu, et rupeen auton penkin päällisiä ompelemaan silloin, mut sanoin, et mielummin teen äkkiä ne verhot alta pois, et saadaan keittiöön keväisemmät verhot, ku edelliset pimens liikaa...

:D Kiva että näin muillaki!
Ostin meille sohvan, ja mies sen sitten kokoSI. Esittelee sitä ylpeenä edelleen kaikille, mut sit jos joku jJO sohvan nähnyt kysyy et onks tääl taas jotain uutta ni ukko kattoo tyhmänä päälle et ei kai. Vaihdoin olkkarin verhot, eikä toinen huomannu mitään kunnes naapurin ukko sano. Niin, eikä sielä naapurissa paremmin mene, sieläkään oma väki ei huomaa uudistuksia :D

Miusta tuos oli kaikkein huvittavinta se, et mies tuijottaa miuta ja katsoo, et mitä mie oon itsellein tehny :D ja kun vielä varta vasten pyysin keittiöön :D Oisinhan mie itteeni voinu muuallakin esitellä :laugh:

Tämä on niin totta! Välillä olen miettinyt sitäkin, että miten turhaan me naiset laitamme itseämme ja trimmaamme kroppaa yms., jotta miestä miellyttäisi, kosk eihän hän edes taida huomata eroa. Jatkan siis tukka ponnarilla -linjaa edelleen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Tämä on niin totta! Välillä olen miettinyt sitäkin, että miten turhaan me naiset laitamme itseämme ja trimmaamme kroppaa yms., jotta miestä miellyttäisi, kosk eihän hän edes taida huomata eroa. Jatkan siis tukka ponnarilla -linjaa edelleen! =)

Enpä miehen takia itseäni laittele vaan itseni takia. Tykkään näyttää kivalta... Ja välillä taas en jaksa... Mies saapi tyytyä siihen :D

Yhteistyössä