Miten nuoren naisen tulee pukeutua bisneselämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva bisneslyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva bisneslyyli

Vieras
Auttakaa!

Olen 24-vuotias nuori naisenalku ja pian aloitan työt uudessa yrityksessä.
Haluaisin tietää, onko jossain internetin ihmeellisessä maailmassa vinkkejä miten nuoren naisen kuuluu pukeutua liike-elämässä? Puku on hyvä olla virallisemmissa asiakastapaamisissa, mutta entäs muut työpäivät toimistolla?

Haluaisin kuulla vinkkejä muilta nuorilta bisnesnaisilta! Pistetään vinkit jakoon :)

Katso miten muut pukeutuvat se on varmin tapa saada oikeaa tietoa. Muilta jos kyselet, niin voi mennä pahasti pieleen. Muistan kun itse olin aloittamassa uutta työtä, niin eräs kertoi minulle, että siellä pukeutuminen on viimeisen päälle, miehillä puvut jne. Totuus oli toinen. Esim. yksi kollega pitää aina vain farkkuja, hametta ei ole pitänyt koskaan. Miehillä pukuja näkee vain harvoin ja solmiota tuskin koskaan.

[QUOTE="vieras";24912912]Katso miten muut pukeutuvat se on varmin tapa saada oikeaa tietoa. Muilta jos kyselet, niin voi mennä pahasti pieleen. Muistan kun itse olin aloittamassa uutta työtä, niin eräs kertoi minulle, että siellä pukeutuminen on viimeisen päälle, miehillä puvut jne. Totuus oli toinen. Esim. yksi kollega pitää aina vain farkkuja, hametta ei ole pitänyt koskaan. Miehillä pukuja näkee vain harvoin ja solmiota tuskin koskaan.[/QUOTE]

Peesi tähän. Toisissa paikoissa ollaan jatkuvasti tummapuku päällä ja toisissa riittää farkut. Paljon kiinni toimialasta ja siitä minkä verran on asiakastapaamisia.

Yhteistyössä