Miten olette kertoneet lapsille Selänteen uran loppumisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan yritetty puhua avoimesti ja sanottu, että koska tahansa äidille ja isälle voi tulla sanomaan jos ahdistaa. Illalla he eniten kyselet että miksi jne.

Mun oli pakko kertoa, kun ne tuli kotiin juuri kun katselin youtubesta Teemun uran parhaita paloja ja itkin hillittömästi. Me ollaan nyt sitten sonnustauduttu surupukuihin ja lipputankoon on vedetty lakana, jossa Teemun kuva. Ajateltiin viettää suruaikaa vuoden verran eikä katsota mitään lätkäkisoja, kunnioitetaan silleen Teemun muistoa. Korkeintaan saatetaan katsoa teksti-tv:sta Anaheimin pelien tulokset mutta vain jos Teemu on tehnyt pisteitä.

Mies paljasti niille että nämä oli Teemun viimeiset olympialaiset. Eivät ole pystyneet kunnolla nukkumaan nyt olympialaisten aikaan. Ja lisäksi ovat häiriköineet päiväkodissa tänään. Oireilevat sitä Teemin viimeisten olympialaisten loppumista heittelemällä ruokaa lattialle.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Itse olen seuranut Selänteen uraa 90 luvun alusta asti ja on ollut mun ainoa suosikkipelaaja tähän päivään asti, oli se jo 90 luvulla hienoa aamuisin aina avata teksti-tv ja katsoa yön nhl tulokset kuinka monta maalia Selänne oli taas tehnyt.
Haikea fiilis on jos tämä päättyy tähän kauteen.

Mä jäin ite sairaslomalle heti kun kuulin. Diagnoosina akuutti stressireaktio ja keskivaikea masennus :( Lapset on huolehtineet mun terveydestä niin paljon, etteivät ole ainakaan vielä surreet itse Teemun uran loppumista. Se voi tulla ehkä sitten, kun minä parannun, että he silloin uskaltavat päästää surun ulos ja olla heikkoja, kun ei tarvitse enää huolehtia Teemun uran loppumista surevaa äitiä.

Oli tää meidän perheelle paljon rankempi kokemus, kuin olisin ikinä arvannut. Kuitenkin vuosia ollaan tiedetty, että tämä päivä tulee joskus. Ei siihen osaa varautua etukäteen, ei voi tietää, kuinka PAHALTA tämä tuntuu. :'( Kyyneleet vaan valuu nytkin, kun kirjoitain tätä. En ole pystynyt lukemaan iltasanomien Teemu-liitettä, enkä ole voinut katsoa yuotubesta Teemun uran parhaita paloja, enkä voinut katsoa sitä pronssiotteluakaan, vaikka se on boxilla. En vielä. Tunteet on vielä liian pinnassa. Ehkä vielä joskus pystyn siihen. Pakko uskoa. Nyyh.

Yhteistyössä