Miten olette päässeet takasin työelämään?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Hei kaikki joilla ollut vaikea masennus, miten olette päässeet töihin käsiksi esim. vuoden sairasloman jäljiltä, itse oli äitiyslomalla sairastettuani, mutta töissä kumminkiin ollaan tietoisia minun menneisyydestä, kokemuks olisi kiva kuulla miten nykypäivänä suhtaudutaan näihin sairauksiin ? =o

Kiitos kommenteista , jotka jaksaa jakaa kokemuksiaan

=)

Minulla on vaikea masennus,jonka vuoksi pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle sairaus on kestänyt jo n.7v.Ikää sen verran paljon etteivät alkaneet uudelleen kouluttaa,joten minun vastaus ei oikein sinua auta,mutta olishan tuo kiva jos pääset takas työelämään.Voimia sinulle. :hug:

Mä oon ollu koko tän vuoden sairaslomalla masennuksen ja unettomuuden takia. Psykiatri mulle suositteli sellaista Toiminta- ja työkykyä edistävä elämänhallinnan kurssia. Mulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa, on niin pitkään tullut oltua kotona (useampi vuosi). Tämä on silleen hyvä (niin paljon kuin se mua pelottaakin) että kurssin aikana itse oikeesti näkee että millaset ne voimavarat todellisuudessa on ja miten sitä oikeasti jaksaa. Samoten ku hieman helpottaa se kun tietää että kaikki muutkin ihmiset siinä kurssilla painivat samojen ongelmien kanssa.

Jotain tuollaista kannattaisi harkita. Mulle sanoivat tuon kurssin haastattelussa että esim. mun tilanteessa olevan ei missään nimessä pitäisi mennä suoraan töihin vaan että pitäis otta sellanen "pehmeä lasku".

Yhteistyössä