Miten olette pärjänneet erotilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumipuu

Aktiivinen jäsen
27.05.2010
1 672
2
36
Olen nyt päättänyt lopullisesti että äijä menee kierrätykseen. Meillä on yksi yhteinen lapsi, ja toinen tulossa.

Ainoa mikä minulle on ehdotonta on että saan yksinhuoltajuuden ja pitää toisen autoistani. Lopuista tavaraoista en edes jaksa alkaa riitelemään kun muutenkin tuntuu että on veto ihan pois.

Minne edes otan yhteyttä koskien huoltajuutta? Ja mitä sinne sanotaan? Oon täysin pihalla näiden asioden kanssa.

Harmittaa että kaikki jonka eteen olen tehnyt töitä menee ja kaikki pitää aloittaa alusta. Miten muut on jaksanut rakentaa kaiken uusiksi?

Sori jos on sekavaa. Niin paljon mietittävää että tuskin itsekkään saa tolkkua :)

Ota yhteyttä kuntasi lastenvalvojaan, hän sopii ajan ja siellä pääset puhumaan ja esittämään toiveitasi. Muista että lasten etu on tärkein. En tiedä syitä ,miksi haluat yksinhuoltajuuden, mutta siihen pitää olla todella hyvä syy jos lasten isä kuitenkin haluaa olla yhteydessä lapsiin.

Miksi yhteishuoltajuus ei toimisi, onko isä kelvoton hoitamaan lapsia?

juuri lapsen/lasten takia haluan tuon yksinhuoltajuuden. olen yrittänyt kestää saman katon alla jotta lapsi saisi nähdä isäänsä, koska paskamainen totuus on se että siihen ihmiseen ei ole luottamista. Olen nähnyt miten paljon lasta satuttaa olla erillään vanhemmastaan, enkä todellakaan toivo samaa omalleni, mutta ihan lapsen oman turvallisuuden takia näin on pakko tapahtua. Tein niin tai näin, aina väärin päin :/

Mulla erosta nyt n.4kk aikaa. Isänsä näkee lapsia silloin tällöin, jos käy meillä vanhassa kodissa tai ottaa luokseen. Muita sopimuksia ei ole kuin elatussopimus, mutta hyvin toiminut tähän asti.Isänsä on vieraantunut lapsistaan, väistämättä.