Hae Anna.fi-sivustolta

miten oma hiustenväri nätisti takaisin?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä nekkufantti, 08.01.2008.

1. Hilda Vierailija

Joo, olen kuullutkin noista värinpoistajista, mutta olen käsittänyt, että ne olisivat tarkoitettu (toimisivat parhaiten) vasta värjättyyn tukkaan. Voin kyllä olla väärässäkin :D
    On kyllä aivan käsittämätöntä, ettei tuollaisia aineita saa Suomesta ostettua. Etenkin, kun tuntuu, että täällä kaduilla näkee sellaisia värikatastrofeja, että oksat pois. Suomen myydyin värihän taitaa olla joku punertavan ruskea, joka pukee murto-osaa, sillä värjäävistä ihmisistä. :/

2. ongelma-tukka Vierailija

auttakaa mua !! oon vasta 13v ja mulla oli luonnostaan sellanen tummanvaalea tukka,, ei mikää blondi eikä ruskea, sitten halusin vaaleemmat hiukset ja vielä vaaleemmat ja sitte blondasin. ekan kerran jälkeen olin tosi tyytyväinen, toisen kerran jälkeen ne oli jo vähäsen kellertävät. mulla tuli tosi tummaa juurikasvua, tai se vaan näytti tositosi tummalta kun oli niin vaaleeat hiukset. sitte ruvettii värjää pelkkää juurikasvua ja sitte tuli ihan keltanen juuri! mut se keltasuus häileni siitä ja sitte värjättiin vielä kerran se mun tukka ja ne oli ihan kelta valkoset !! ihan hirveät ! tajusin, että mun tukka on ihan hirveä kun saatiin meiän luokkakuvat. mulla on niin tummat kulmakarvat että ei sovi ainakaan noin valkokeltanen tukka!! sitten värjäsin hiukset tummiksi,, no niistä tuli aluksi harmaat, seuraavalla kerralla punaset ja sitten onnistu ruskeet. oon nyt värjännyt niitä n. puolen vuoden ajan ruskeiksi aina välillä, mutta mulla on luonnon kiharat, ei nyt mitkään pahimmat, mutta olen suoristanut hiuksia joka aamu ja nyt olen huomannut kuinka ne on kärsinyt!! se blondaaminen todella laitto mun hiukset sillon kärsimään! oon lopettanut suoristamisen, ja se onnistuu jotenkin, mutta toi värjääminen ei voi jatkua!! mulla tulee nyt tollasta harmaan näköstä juurikasvua ja haluaisin, että mulla tulis se oma väri sieltä, koska kohta mulla lähtee koko tukka päästä! oon aatellu et jos sävytteellä värjää ja antaa sen kulua pois niin tuleeko oma väri ? en oikeen tiiä, ja meillä ei olis kyllä varaa näitä kampaajalla värjätä.... kertokaa miten saan oman värin ! heeeeelp me !

3. Anzu Vierailija

itse olen myös värjäillyt vuositolkulla kaikenmaailman väreillä ja blondausaineet ovat tuhonneet hiukseni.. nyt nää on ihan hamput ja aion kasvattaa oman sävyni esiin.. jos sen jälkeen värjään niin ainoastaan himmeillä sävyillä ja sävytteillä en normi väreillä.. nyt vaan muutama vuosi ootettava et tuo tukka kasvaa tuolta kun en raaski leikkaa pois, lyhyet kun ei minulle sovi.. onnea oman värin saantiin :)

4. Tämmöinen Vierailija

Kuinka kauan sinulla meni oman värin takaisinsaannissa? Haluaisin oman värini takaisin , olen nyt värjännyt blondilla ja oma sävyni on oudon harmahtavanruskea , kesäisin vaalea.

5. vieraileva * Vierailija

Jos olet vaalentanut hiuksesi, niin ei sitä omaa väriä enää takaisin saa, kun se on kerran poistettu. Ainoa vaihtoehto värjätä hiukset omaa sävyä vastaaviksi tai kasvattaa hiuksia ja leikata vaalennettu osuus pois.

6. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Mä mietin, saisko tähän omaan päähän vähän eloa jollaki kevytvärillä, mutta eipä auta kuin raa´asti kasvattaa, kun noi kevytväritkin tummissa sävyissä sisältää kaikkea skeidaa ja sitä hiton PPD:tä jota en kestä..

7. aava Vierailija

olen värjännyt vuosia hiukseni tummanruskeiksi, joskus ovat olleet melkein mustat.
    Haluaisin värin takaisin lähelle omaani, joka on "maantienharmaa", tuhkanvaalea....siis aivan perus kamaa. Jotenkin alkanut tuntumaan että vanhemmiten se lähellä omaa sävyä oleva tukka kirkastaisi kasvojenkin ihoa. Vaikka kulmakarvani ovatkin lähes mustat luonnostaan, se oma olisi ihanteellinen eikä tarvitsi jatkuvasti tuskailla juurikasvun kanssa.
    Onko mitään vaihtoehtoa värjätä edes kampaajalla hiuksiani vaaleammaksi, vai onko tullos pelkkää hamppua sen jälkeen ja oranssia.
    Hiukseni ovat leikattu takaa lyhyemmiksi ja edestä lähes leukaan. Hiusteni kasvuvauhti on todella hidasta ja ovat ohuet.
    Kertokaa omista kokemuksistanne. Onko ainut vaihtoehto vain kasvattaa pari vuotta? Leikata kaljuksi ;(

8. ainokainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Jos sulla on jo vuosien kerrostumat tummanruskeaa /mustaa kestoväriä alla, niin ikävä kyllä, ei siitä taida saada kuin oranssia parhaimmillaankin... :(

9. kasvattaja Vierailija

Keväällä alkaa aina mieli kasvattaa takaisin oma luonnollinen hiusväri. Laitoin viimeksi ruskealla raitoja hiuksiini. Melko tummaksi veti.

Jossain hissin keinovalossa on vain niin ikävä katsella sitä omaa pierunharmaata hiuskuontaloa.

Kaikesta huolimatta väri näyttää arvokkaalta ja hienostuneelta. Ei ole sellainen tekoruskea. Ihmettelen, miksei suomalaiset yritykset tuo maahan luonnollisia hiusvärejä. Kyse on ilmeisesti siitä, etteivät ne myy tarpeeksi hyvin. Lähes kaikki kaupan kestovärit ovat punaiseen taittavia sävyjä. Eivät istu ollenkaan omaan silmieni tai ihoni väriin.

10. aava Vierailija

Juuri sitä punaista vivahdetta vihaan värjätyissä hiuksissani. Joten aijon palata omaani, jos se näyttää tylsältä voisin raidoittaa / terävöittää lähellä omaa sävyä olevilla raidoilla, aste tummempaan ja aste vaaleampaan, tulos olisi varmasti tosi kiva ja naturel ;)

11. vierailija Vierailija

Olisikohan semmoinen keino mahdollinen että laittaisin suoraväriä hiuksiini ja antaisin kulua pois, mitäs tuumattu lähtisiköhän kestoväri edes haalenemaan? Kun itselläni tämmöinen vaalean violetin sävyinen hius kestovärillä värjätty.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri