A
ahne akka
Vieras
olemme olleet vuosia yhdessä. On talo jota rempattu monta vuotta yhdessä ja minä siinä sivussa hoitanu lapsemme ja ollut samaan aikaan raskaana mutta silti olen parhaani mukaan osallistunut remontointiin mutta miehen mielestä en tarpeeksi koska en ole voinut samaa panosta lasten vuoksi antaa, joten talokaan ei kuuluisi minulle muka. eihän se mene lastenkaan kanssa niin että kun minä hoidan lapset ja mies leikkii välillä vain niitten kanssa että lapset ovat vain minun..ihmeellinen ajatustapa olisi jos menisi näin!minä teen ruuat siivoan talon sisältä ja ulkoa..teen aivan kaiken, miehen ei tarvi omien sanojensa mukaan tehdä mitään koska käy töissä ja tuo ruuan pöytään! noh meinasi että kun muutan pois niin otan puolet talon veloista niskoilleni ja hän jää asumaan tähän!! eli maksaisin sit siis miehen asumiset tässä talossa ja omani ja lasteni asumisen... kaikki muukin tavara on hänen mielestäään hänelle kuuluvat koska käy töissä! niinkuin minulla ei olisi mitään tuloja! hyvin on kelvannu herralle puolet joka kuukauden maksuista ja olen sen luonnollisestikin tehnyt koska papereissa on molempien nimet! ja tämä ei kuulemma ole minun kotini...just. ja kun haluan oman osani oli ne sitten velkoja tai jotain jäisikin niin minä olen ahne!!?? ajattelen vain rahaa ym... ennen kuin ostimme talon niin asuimme vuokralla johon herra ei koskaan antanut omaa osaansa..enkä koskaan pyytänytkään ellei ollut aivan pakko ja sekin tapahtui vain pari kertaa! herra ostelee tavaraa, ei mitään halpoja..moottorivehkeitä ja kaikkee mahollista koska hän käy töissä ja ansaitsee kaiken! minä en ole oikein voinut enää aikoihin ostella omilla rahoillani mitä jää muuta kuin perheelle ruokaa että selviää taas seuraavien rahojen tuloon. olen siis hoitovapaalla kotona (kylläkin työtön työnhakija) enkä saa mitään minimipäivärahaa kuitenkaan! herralla menee kaikki tilinsä laskuihinsa joita ei enää etes pysty maksamaan. ja huutaa mulle että kuin monta laskua minulla on myöhässä! no ei yhtään koska olen elänyt sen mukaan mitä tulee! et se on siis minun vika se että vain hänellä on laskut myöhässä... kaikkee paskaa tässä on kuultu en jaksa edes selittää kaikkea mutta varmaan lasten kanssa lähden tyhjään kämppään kun mies vie kaiken..ehkä lasten sängyt saan matkaan hyvällä tuurilla.... paljon on tavaraa jotka ostettu yhteisellä asuntolainalla... mutta minä olen se ahne jos haluankin noista jotain...