Miten on mahdollista että laihdun tällä syömisellä!? (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli aamupala:
-ruisleipää 2 siivua, salaatinlehdet, leikkele, keitetty muna, tomaatti, kahvi+maito
Lounas:
-jauhelihakeitto, nektariini
Välipala:
-kahvia+maito, 2 palaa suklaata
Päivällinen:
-2 siivua ruisleipää, leikkelettä, purjoa, aurajuustoa, tomaattia, juustoa--> uuniin. (päivällinen poikkeuksellisesti lämpimät leivät, yleensä jotain kevyttä ruokaa)
Iltapala:
-kasviksia+dippiä, pähkinöitä
Kaloreita päivässä 1500-1700.
Paljon vettä päivän aikana ja joka päivä lenkki.

Ihanaa!!! :) Mä oon niin iloinen.. Kilot ja sentit vähenee silmissä!!

Jos sun kulutus nyt vaan on isompi kuin 1500-1700 kaloria/vrk. Mitäs ihmettelemistä tuossa on. Itsekin söin laihduttaessa suurin piirtein samoilla kaloreilla, ja käsittääkseni 1500 kaloria on ihan normaali määrä dieetillä.

Itse olen normaalipainoinen ja kulutan päivässä 2000 kcal (istumatyö ja työmatkat pyörällä). Eli minäkin laihtuisin 1500-1700 kilokalorilla. Vielä jos olet ylipainoinen, luultavasti kulutat enemmän kuin minä.

No joo, mut mua ihmetyttää miten paljon enemmän oon sit kaloreita syönyt kun paino on noussu/pysyny samassa... Koska tällä määrällä tulen hyvin täyteen eikä mielitekoja ole.
Entisessä elämässä oli koko ajan puputettava jotain eikä se ruokamäärä palon tota isompi ollut. Kai se sit oli paljon kaloripitoisempaa ja epäterveellisempää...

Yhteistyössä