miten on näin vaikeaa löytää edulliset tuplarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
käytettyjä rattaita etsin, ja tottakai mahdollisimman halvalla :D
mutta siis oikeasti on tosi hankala löytää rattaita, ja mulla ei mun mielestä ole edes hirveän suuret vaatimukset, kun päävaatimukset on:

isot renkaat
erikseen säädettävä selkä-ja jalkatuet
selkä menoseuuntaan
säädettävä työntöaisa

yhdet on jo tiedossa, mutta niitä ei ole haettu vielä. niille jäisi renkaiden uusimisen jälkeen hintaa 190?, mutta ovat jo aika kiikkerät.

kun tuntuu, että noita rattaita on vaikka kuinka paljon, jotka muuten täyttää nuo edellytykset, mutta niissä on lapset menosuuntaan. Ja mä kyllä tahdon nähdä vauvan kun työnnän rattaita!

Mä löysin huutonetistä Emmaljungan tuplarattaat 100 eurolla, olivat tosi hyvät! Erikseen säädettävät selkänojat ja jalkatuet, selkä menosuuntaan, mut työntöaisa ei ole säädettävät, mut se ei haittaa! :)
Pitkään kyllä kattelin ja hain, sitten sattui onnistamaan! Jee... :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
meillä on sen takia pakollinen tuo säädettävä työntöaisa, kun mulla ja miehellä on melkein 30cm pituus eroa.

Niin on meilläkin on n30cm pituuseroa, mutta minä niitä kärryjä yleensä lykin ja mies ei katsonut asiaa suureksi ongelmaksi :D Hyvä niin... Ja porukalla kun ollaan kävelyllä, niin vuorotellen lykkäillään, niin ei miehen selkä ainakaan rasitu :)

Alkuperäinen kirjoittaja halvat?:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101200410

nääkin on kasvot menosuuntaan, kun just toiste päin pitäis olla. pitää nähdä lapset, ettei isosisko kesken matkan yhtäkkiä keksi alkaa vauvaa hoitamaan tai syöttämään tms...

juu huutiksesta oon niitä etsinytkin, mutta ei vaan ole vielä löytynyt.
jyväskylässä asun.

Täällä on 2 hyvää lastenkirppistä missä on paljon vaunuja myynnissä ja useasti siellä näkee tupliksiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu huutiksesta oon niitä etsinytkin, mutta ei vaan ole vielä löytynyt.
jyväskylässä asun.

Täällä on 2 hyvää lastenkirppistä missä on paljon vaunuja myynnissä ja useasti siellä näkee tupliksiakin.

Ai missä täällä? Jyväskylässäkö? Missä päin kaupunkia?

noita f7 twins vaunuja oon katsonut myös, mutta mulla vaan valitettavasti ei ole varaa niihin :(
mies kun on työtön ja itse ole kotihoidontuella, niin ei pysty edes tuon vertaa laittamaan kerralla.

Mulla olis kai tarpeettomat...Oran duoletto rattaat.En vielä tiiä ihan tarkkaan,kesällä täyttää 4 ja 2 nuo junnut.
Muuten voisin ne myydä.
Ja halvalla.
Vihreät ovat,ruudutus vihree,valkosta.
Koska tarvisit ne?

Meillä oli käytettynä ostetut Herquleksen Twin Raptorit.
Niissä saa menosuunnan vaihdettua istuinta kääntämällä. Se oli mullakin tärkein kriteeri.
Ne oli tosi hyvät pelit eikä mahdottoman kalliitkaan, kun eivät ole sitä uutenakaan.
Mutta tosi tukevat ja hyvät.
Katselepas sellaisia, jos miellyttää sun silmää.
:)

Meillä on ABC:n kolmipyöräset ollu, niisso on kurkistusluukut kuomun katolla. Ihan vauvasta asti pehmokopassa toi nuorempi oli esikon kans kyydissä, eikä mitään onkelmaa. Niin ja meilläki 30cm pituusero ukon kans :D

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101902567

tasan tämmöset samalla kuosillaki. Ja oon ollu tyytyväinen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja halvat?:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101200410

Kalliit. Myin justiinsa vastaavat omani missä oli ilmakumit ja kakki muutkin jutut 70eurolla.
Vika on siinä kun ihmisten pitää saada käytetyistä älyttömiä hintoja!
Etsin hetki sitten rattaita yhdelle ja mulle tarjottiin 10-15 vuotta vanhoja hintaan 100e-150e..mielestäni aivan liikaa.

Ap oletko katsonut hesan monikkoperheiden kirppissivulta? Siellä joskus kohtuuhintaan tuplia.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mulla olis kai tarpeettomat...Oran duoletto rattaat.En vielä tiiä ihan tarkkaan,kesällä täyttää 4 ja 2 nuo junnut.
Muuten voisin ne myydä.
Ja halvalla.
Vihreät ovat,ruudutus vihree,valkosta.
Koska tarvisit ne?

kesäkuussa on laskettu aika, joten silloin on tarvetta.
kiinnostaa kyllä :)

Uusimmat

Yhteistyössä