Miten ootte päässy raskauskiloista eroon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Tänään 3kk synnytyksestä ja 4kg jälellä. Jo kk synnytyksestä oli tuo 4kg ja ne nyt ei sit näköjään sula imetyksellä niinku lähti esikoisesta...
Eihän tuo paljoa ole mutta lyhyessä ihmisessä näkyy äkkiä ja mua ne ahistaa...

Miten te ootte saanu kilot pois? Ja kuinka nopeesti ootte ollu lähtöpainossa?

imetys ja pitkät vaunulenkit, eipä se paljoo vaatinu. pari kk meni, että mahtu kaikki normi vatteet taas päälle. nyt odotan tokaa lasta ja painoa tullut paljon enemmän, saas nähdä kauan nyt kestää...

mulla 11 kk synnytyksestä ja yhä 4 kg jäljellä :( Tosin imetin 10 kk ja sinä aikana en aktiivisesti laihduttanu ja kerkisin myös uudestaan raskautua, valitettavasti vaan sain keskenmenon 3 vkoa sitten. mulle tosin tuli 23 kg viime raskaudesta, että olihan sitä pudotettavaakin, 16 kg lähti ekan 2 kk aikana ja 19 kg yhteensä 4 kk aikana. loput on ja pysyy...

No toi 4kg on kyllä tosin vähän. Liikunnalla varmasti kiinteytyy, mutta muista syödä kuitenkin monipuolisesti nyt imetysaikana, äläkä turhaa murehdi muutamasta kilosta. Jos olis 40kg, ni sit voisit olla huolissaan :)

Mulla molemmista jääny muutama kilo (ja monta senttiä esim. vuotärölle) jotka on lähtenyt vasta kuntosalilla. Mulla ei ole varsin aisesti ollu ne kilot ongelma vaan ne sentit mitä on jääny vaikka olisikin jo aloituspainossa...

Mulla lähti ku itsestään, imetyksellä ja vaunulenkeillä, kolmessa viikossa olin normaalipainossa ja imetyksen kanssa lähti vielä muutama kilo, ja meni alipainon puolellekin. Sitten imetyksen vähentyessä paino tasaantui taas normaaliin.

Kaksi lasta kahdessa vuodessa. +10kg. Eipä lähteny kilot muuten kuin kunto- ja ruokakuurilla. Aloin käydä jumpassa kaksi-kolme kertaa viikossa ja söin herkkuja vain viikonloppuisin. Sittenpä tippui 10kk:ssa 10kiloa. Ja koska tämä "kuuri" jäi pysyväksi niin olenkin jo hoikistunut opiskeluaikojen mittoihin.

Meidän vauva on nyt 4 viikon ikäinen ja painan 8 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta :) Esikoisen jälkeen meni 3 kk että pääsin takaisin lähtöpainoon. Onneksi nyt ei jäänyt turhia raskauskiloja.

Yhteistyössä