L
lepsuäiti
Vieras
Ja tarkotan todellakin nirsoa, joka ei syö oikeastaan mitään. Ollut vauvasta asti todella huono syömään, tilanne vain paheni kun pokotettiin syömään a seurauksena oli 3kk syömättä, ravitsemusterapeutin neuvosta lopetettiin pakkosyöttäminen ja annettiin vain pullosta. Yhtäkkiä rupesi syömään, mutta vieläkään ei syö kuin tiettyjä ruoka-aineita.. Esim. perunaa ei syö missään muussa muodossa kuin ranskiksia, edes lohkoperunat eivät mene, kastikkeita ei voi sietää jne.. Puuroja, jugurtteja tms ei voi sietää... Ja todellakin olen yrittänyt, ei aukaise suutaan tai jos pakolla laitan suuhun ei niele... Mitä teen? Olen varmasti maailman huonoin ja lepsuin äiti, kun olen tarjonnut ruokia joista tykkää ja niitä ei monia ole, olen pitänyt tärkeänä että syö edes jotain.. Nyt on kuitenkin syksyllä päiväkotiin meno edessä ja siellä ei varmasti toimi sama kuin kotona, ja hyvä niin... Mutta voisinko avittaa tätä kotona jotenkin? Pakottamiseen tai uhkailuun en ala, niillä kun ei meidän poikaan ole mitään tehoa, jaksaa huutaa vaikka miten kauan...tunteja eikä todellakaan anna periksi.