M
Minä petin
Vieras
Okei, minä olen pettänyt miestäni. Olimme miehen kanssa jo kihloissa, kun tämä tapahtui, olisimmeko olleet yhdessä reilun vuoden. Itse en omasta mielestäni pettänyt isolla P-kirjaimella, mutta loukkasin miestäni, ja no on kai tämäkin pettämistä sitten. Eli joku mies, kirjoitti minulle jotain (ei seksiin liittyvää) sähköpostilla ja vastasin hänelle jotain (en tarkkaan muista, mutta en taatusti mitään seksiin liittyvää, hyi) Itse muistan että hän kysyi voidaanko tavata ja mitä kuuluu, ja vastasin että olen kihloissa ja ei voida tavata ja toivottelin hyvät jatkot. Mies taas muistaa tai inttää että keskustelimme seksistä? Itse olen vähän puulla päähän lyöty, että kuka tässä nyt muistaa väärin jne. No, eli tuolla sähköpostilla petin miestäni ja luottamus kuulemma romahti. No okei, itse olisin varmaan myöskin yhtä loukkaantunut miehelleni jos hän olisi vastannut jollekkin naiselle jotain meidän seurustelumme aikana. Tästä jäin kiinni kun mies luki postini. Myönsin asian, pyysin anteeksi, ja olen ollut uskollinen. Nyt vain olen "kärsinyt" tästä 2 vuotta jo, mies ei luota minuun yhtään. Tunnen olevani häkissä, istun kaikki päivät kotona, ja siis että mies on tyytyväinen. Mulla ei oo enää mitään, kavereita, ei omaa aikaa ei mitään. Mies on täysin saanut minut eristäydettyä kaikesta, eihän minulla ole oikeutta eikä vapautta lähteä kavereiden kanssa yöelämään, koska mieshän ei luota minuun, ei ole oikeutta lähteä katsomaan perhettäni toiselle paikkakunnalle yksin koska siellä voisi tapahtua kauheita, miehen mielestä. Kaikki tehdään yhdessä, kaikkialle mennään yhdessä...
apua..
Tuntuu etten saa henkeä! Onko tämä nyt sitä vastuun ottamista, eli minulla ei ole asioihin sanavaltaa ja olen täysin alistunut miehelleni..? Näin mies luulee...
Olenkin huomannut että olen masentunut, itken joka päivä, tunnen paljon vihaa ja olen surullinen, johtuisiko tämä tästä sitten...
Tuntuu etten saa henkeä! Onko tämä nyt sitä vastuun ottamista, eli minulla ei ole asioihin sanavaltaa ja olen täysin alistunut miehelleni..? Näin mies luulee...
Olenkin huomannut että olen masentunut, itken joka päivä, tunnen paljon vihaa ja olen surullinen, johtuisiko tämä tästä sitten...