Miten pääsee eroon vauva"kuumeesta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Meillä on 2 lasta, 6kk ja 4v. Esikoisen jälkeen en kokenut minkäälaista kuumeilua, mutta tämän nuorimmaisen kanssa oon ihan pulassa =(
Itkin jo ekalla viikolla synnäriltä kotiutumisen jälkeen sitä, kun mulla ei kohta ole enää pientä vauvaa. Olen todella ottanut kaiken irti tästä vauva-ajasta, on ollut todella ihanaa.

Haluan vaan päästä tästä tunteesta eroon. Meille kun ei tule enempää lapsia.
Olen miettinyt että johtuuko tämä olo siitä että olen koko ajan tiennyt että 2 lasta on se maksimi.

Onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia?

Ei siitä kuule pääse eronn sen kanssa on vaan osattava elää :)
Nauti siitä mitä sulla on .
Itse olen kuumeillut kuopuksen syntymän jälkeen jo 5vuotta ja nyt pikkasen hellittää :)
Tiedän ettei meille kolmatta tule ja luulen että se oli pääsyy kovaan kuumeiluun .

:wave:tyttö on 1,5v ja mun vauvakuume iski jo aikoja sitten..eipä se tunnu lähtevän mihinkään,vaikka kuinka yrittää ajatella et on tarpeeks tekemistä jo nyt kahen pienen kanssa jne. en tiedä mitä tän kanssa tekis:|kyttää vaan vauvoja aina ku on liikenteessä ja haikailee raskausmasujen perään:ashamed:just joku aika sitten lasten pieneks jääneitä vaatteita laittelin,tarkotus oli niitä vauva vaatteita myydä/antaa pois mutta kun en millään raaski..enkä muitakaan vauva tarvikkeita,kehto,turvakaukalo,tuttipullot yms. en pysty luopumaan niistä:laugh:

ihana olis kyllä päästä eroon kuumeilusta :D

Mulla pojat on 8v, 7v ja 2,5v... neljättä haikailen ihan tosissaan vaikka ei oo miestä edes :D tai on mutta se on vasta niin tuore tuttavuus etten kyllä mitään perhettä ole heti perustaa :D

Mä käyn aina kaverin pikku pirppanaa hellimässä ja lellimässä se auttaa vähän onneksi edes :D

en tavallaan ymmärrä koko kuumetta, siis varsinkaan jos jo on lapsia. Me ollaan kai jotenkin ylijärkeviä, mut meidän lapsiluku määräytyy puhtaasti järkisyillä. Ja kun asia on jo selkeä ja puhuttu, niin ei kuumetta tule.

Se kuume pahenee kerta kerran jälkeen hormonaalisista syistä ja aivojen muuttuessa (hoiva-ajasta jää vahvat muistijäljet). JOten kannattaa ottaa se järki käteen eikä antautua hormoonien ja vaistojen vietäväksi. Ihminen on lisääntymiskone.

Luin jostain, että naisella olisi tarve saada 4-5 lasta ja kun ne saa vauvakuume loppuu. Biologinen tarve siis. En tiedä sitten, eihän kaikilla ole vauvakuumetta. Mä saan välillä hirveitä vauvakuume kohtauksia, itken kun tiiän, etten nyt tähän elämäntilanteeseen voi raskautua enkä tiiä voinko enää koskaan. Ajatus tuntuu musertavalta. Mulla on kaksi lasta, nuorempi on 2,5v, elämä välillä rankkaa, mutta mutta...

Mulla on vaan raskauskuume. Raskaanaollessa olo on niin hyvä (oon paljon tasaisempi mielialoiltani silloin) ja näytän hyvältä (kuten jokainen raskaanaoleva mielestäni) ja kaikki se jännitys ja odotus on ihanaa. =) Tulee tyhjä olo kun vauva on pois mahasta. Mutta tietenkään en lapsia tee vain raskauden takia.

[QUOTE="yhäippä";22301660]Luin jostain, että naisella olisi tarve saada 4-5 lasta ja kun ne saa vauvakuume loppuu. Biologinen tarve siis. En tiedä sitten, eihän kaikilla ole vauvakuumetta. Mä saan välillä hirveitä vauvakuume kohtauksia, itken kun tiiän, etten nyt tähän elämäntilanteeseen voi raskautua enkä tiiä voinko enää koskaan. Ajatus tuntuu musertavalta. Mulla on kaksi lasta, nuorempi on 2,5v, elämä välillä rankkaa, mutta mutta...[/QUOTE]

Mulla on kohta 6 v, 4 v ja 3 kk ikäiset lapset ja mulla kans jo nyt vauvakuume alkaa lyömään päälle uhkaavasti...vaikka nuorinhan on vauva. Järkyttävää suorastaan...

Yhteistyössä